۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۴۲۷۱۰۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

اوقات فراغت فرصت مناسبی برای جذب جوانان به کانون های مساجد است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این که اوقات فراغت فرصتی مناسب برای جذب جوانان به کانون های مساجد است، گفت: برای ماندگاری آنان در کانون ها باید برنامه ریزی صورت گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حمید رضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ظهر امروز در نشست ستاد اوقات فراغت استان با اشاره به پیش رو بودن زمان اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، گفت: باید برنامه ریزی منسجمی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان صورت گیرد.

 

حجت الاسلام حنان با بیان این که غنی سازی اوقات فراغت جوانان وظیفه دستگاه های اجرایی و فرهنگی است، اظهار داشت: با برنامه ریزی برای این ایام باید جلوی آثار زیان بار هجمه های فرهنگی گرفته شود.

 

وی در ادامه توسعه فعالیت های دینی و فرهنگی را فرصتی مناسب در جهت مقابله با هجمه های فرهنگی خواند و گفت: مساجد مکانی مناسب برای توسعه این فعالیت ها است.

 

مقابله با هجمه های فرهنگی مهم ترین رویکرد مساجد است

حجت الاسلام حنان با بیان این که کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیتی عظیم در جهت غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان هستند، اظهار داشت: مهم ترین رویکرد مساجد مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان و جذب جوانان است.  

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تأکید بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی، علمی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سیاسی برای نسل جوان و نوجوان، بیان داشت: در این راستا باید نیازهای آموزشی جوانان براساس مناطق مختلف در نظر گرفته شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان و نوجوان باید متولیان دینی و فرهنگی برای رونق فعالیت های دینی، فرهنگی و هنری عزم خویش را جزم کنند.

 

حجت الاسلام حنان با تأکید بر این که در راستای حمایت برنامه های اوقات فراغت کانون ها تخصیص به موقع اعتبار باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: برای ماندگاری جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز باید برنامه ریزی منسجمی صورت گیرد./9459/202/ب2

ارسال نظرات