۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۴۲۷۱۰۴
فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر:

برنامه ترتیل خوانی ماه رمضان استان بوشهر به الگویی در کشور تبدیل شده است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: برنامه ترتیل خوانی ماه مبارک استان به یک سبک و الگوی مناسب در سطح کشور تبدیل شده است.
سردار فتح‌الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر پیش از ظهر امروز در نشستی به منظور هماهنگی پنجمین برنامه متوالی ترتیل خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان که در سالن جلسات سپاه امام صادق(ع) برگزار شد در جمع اعضای ستاد مرتلین قرآن کریم استان بوشهر، گفت: برنامه ترتیل خوانی ماه مبارک استان به یک "سبک و الگوی" مناسب در سطح کشور تبدیل شده است.

 

سردار جمیری اظهار داشت: فعالیت های قرآنی از دیرباز در استان بوشهر وجود داشته و در این سالهای گذشته با انجام برنامه فرهنگی معنوی ترتیل خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به طور خاصی جلوه گر شده است.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) افزود: قراعت مرتلین استان بوشهر در این برنامه مهم قرآنی افزون بر جذب مخاطبان استانی و کشوری در کشورهای حاشیه خلیج فارس که خود عرب زبان هستند نیز طرفداران خاص خود را پیدا کرده است.

 

وی گفت: برنامه ترتیل خوانی استان در سنوات گذشته عنوان برتر کشوری را از سوی ستاد مرتلین قرآنی کشور به خود اختصاص داده است و این مهم به واسطه همدلی و همراهی مسؤولان و دست اندرکاران قرآنی استان در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی این برنامه قرآنی و اجرای با کیفیت تلاوت کلام الله مجید از سوی مرتلین قرآنی این استان میسر شده است.

 

جمیری به برنامه های جانبی مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان، پخش زنده تفسیر قرآن کریم از صدا و سیمای مرکز استان، راه اندازی مهد قرآنی، برپایی نمایشگاه عکس از تصاویر سنوات گذشته، برگزاری ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه نوجوانان و بهره مندی از تلاوت قاریان مصری از جمله این برنامه ها است./203/833/ب1

ارسال نظرات