۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۴۲۷۱۱۷
مدیر حوزه علمیه کرمانشاه:

خستگی ناپذیری و جدیت در انجام امور از ویژگی های حجت الاسلام منصوری بود

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در مراسم بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام منصوری گفت: خستگی ناپذیری و جدیت در انجام امور از ویژگی های حجت الاسلام منصوری بود.
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم بزرگداشت حجت الاسلام علی مراد منصوری امام جمعه سابق شهرستان صحنه ظهر امروز با حضور طلاب و روحانیان و مسوولان حوزوی در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد.


حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با حضور در این مراسم ابراز داشت: حجت الاسلام منصوری عالمی متواضع و مجاهدی خستگی ناپذیر بود که در راه اعتلای طلاب و حوزه علمیه از هیچ تلاشی دریغ نکرد.


مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه بیان داشت: این روحانی فرهیخته هیچ گاه از موقعیت شغلی و جایگاه خویش در جهت بهره برداری شخصی استفاده نکرد و همواره با عشق و فروتنی نسبت به خداوند متعال، امینانه به انجام مسوولیت خویش پرداخت.


حجت الاسلام موسوی یادآور شد: حجت الاسلام منصوری با تاسیس حوزه علمیه خواهران و برادران شهرستان صحنه، گامی بلند در جهت رشد معنوی و اخلاقی طلاب و جوانان این شهرستان برداشت و این عمل نیک به عنوان ذخیره ای برای قیامت عالم وارسته در پیشگاه خداوند متعال ثبت خواهد شد.


وی در ادامه بیان داشت: خستگی ناپذیری و جدیت در انجام امور از ویژگی های حجت الاسلام منصوری بود و طلاب را در راه تحقق اهداف دین تربیت و تشویق می نمود.


مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تسلیت رحلت حجت الاسلام منصوری به پیشگاه امام زمان (عج) و سربازان ایشان خاطرنشان کرد: از دست دادن چنین علمای بزرگ و فهیمی ضایعه بزرگی برای جامعه روحانیت و اسلام است.


حجت الاسلام موسوی در پایان تاکید کرد: امید است راه این علمای بزرگ پر رهرو بوده و آموزه های اخلاقی این بزرگان سرلوحه کار طلاب و روحانیان قرار گیرد./202/857/ب1

ارسال نظرات