۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۲۷۱۱۸

ارسال ۱۱۰ مقاله به دبیرخانه همایش اقتصاد مقاومتی

دبیر اجرایی همایش اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه شروع فراخوان مقالات اقتصاد مقاومتی از ابتدای تیرماه 94 بوده است، گفت: تعداد 110 مقاله به دبیر خانه این همایش ارسال شد.
حجت الاسلام بوژمهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام حسن بوژمهرانی دبیر اجرایی همایش اقتصاد مقاومتی ساعاتی پیش در نشست خبری همایش اقتصاد مقاومتی که در محل نمازخانه مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو مشهد برگزار شد، با بیان اینکه شروع فراخوان مقالات اقتصاد مقاومتی از ابتدای تیرماه 94 بوده است، اظهار داشت: تعداد 110 مقاله به دبیر خانه این همایش ارسال شد.


وی با بیان اینکه در مرحله اول از این 110 مقاله 50 مقاله صحت سنجی شد و 60 مقاله به مرحله دوم رسید و از 60 مقاله، 20 مقاله به مرحله سوم رسید و از این 20 مقاله 8 مقاله حائز رتبه شدند، اظهار داشت: 3 مقاله رتبه برتر و 5 مقاله شایسته تقدیر شدند.


دبیر اجرایی همایش اقتصاد مقاومتی با بیان اینکه همایش اقتصاد مقاومتی پنج شنبه این هفته 30 اردیبهشت ماه در محل بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: قرائت پیام مرجع عالی قدر آیت الله سبحانی، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی عضو خبرگان رهبری و سخنرانی حجت الاسلام بحرینی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از برنامه های این همایش خواهد بود.


حجت الاسلام بوژمهرانی در ادامه با بیان اینکه ارائه سه مقاله برگزیده و تقدیر از برگزیدگان مقالات اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های دیگر این همایش است، عنوان کرد: رونمایی از 3 کتاب  و یک نشریه از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.


وی در پایان با تاکید بر اینکه تولید علم در عرصه اقتصاد مقاومتی و اجرایی کردن و بکار گیری آن دست مجریان امر را می رساند، یادآور شد: این همایش به همت مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو و با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان و تیپ مستقل امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود./202/859/ب1

ارسال نظرات