۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۴۲۷۶۶۱
آيت الله دري نجف آبادي:

تجمل گرایی سد محکمی در برابر توسعه اقتصادی کشور است

آيت الله دري نجف آبادي با بیان اینکه مصرف گرایی و تجمل گرایی سد محکمی در برابر توسعه اقتصادی کشور است، گفت: ایجاد یک شرکت سهامی با عضویت و سرمایه گذاری تمامی مردم استان مرکزی از همه اقشار و گروه ها می توان یک اشتغال سالم، پایدار و مولد را محقق کرد.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي، نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه اراک بعد از ظهر امروز همزمان با روز جوان در دیدار جمعی از جوانان نخبه استان مرکزی با بیان اینکه جوانان آینده سازان ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: اگر می خواهیم به ایرانی آرمانی و آباد دست یابیم باید جوانان جامعه ضمن تحصیل علم و دانش، کار و تلاش شبانه روزی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

 

نیروی جوان منابع ارزشمند ملت‌ها

نماينده ولي فقيه در استان مركزي با اشاره به اینکه در جوامع مختلف نیروهای جوان به عنوان یک منابع مهم آن جامعه محسوب می شوند، خاطرنشان کرد: یکی از منابع ارزشمند برای تمامی ملت‌ها وجود نیروی جوان است که می‌تواند به عنوان گنجینه‌ای طلایی به شمار آید و توان و قدرت یک کشور به دارا بودن تعداد نیروی جوان و با انرژی آن است.

 

آيت الله دري نجف آبادي خاطرنشان کرد: آرمان های بلند امام راحل سرمایه گرانسنگ نظام اسلامی است و نهادهای فرهنگی و رسانه ها رسالت سنگینی را در تشریح و تبیین آن برای نسل جوانان کشور بر عهده دارند.

 

مسؤولان در راستای حل مشکلات جوانان تلاش کنند

امام جمعه اراک با بیان اینکه مسؤولان باید با برنامه های دقیق و منسجم در مسیر حل مشکلات جوانان گام بردارند، گفت: امروز در کشور نیاز است که هر یک از ما مسؤولان برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای حل مشکلات جوانان را داشته و بتوانیم شرایط بهتری را برای زندگی آنها فراهم کنیم.

 

آيت الله دري نجف آبادي با تأکید بر اینکه همه و همه باید در مسیر یاری کردن جوانان تلاش کنند، افزود: دولت توان لازم برای رفع تمامی این مشکلات ومسائل را ندارد و نیاز است‌که تمامی دستگاه‌ها وارد میدان عمل شده و سهم خود را از رفع مشکلات جوانان مشخص کنند.

 

ایجاد شرکت سهامی با عضویت و سرمایه گذاری مردم استان مرکزی

نماينده ولي فقيه در استان مركزي با بیان اینکه مصرف گرایی و تجمل گرایی سد محکمی در برابر توسعه اقتصادی کشور است، گفت: ایجاد یک شرکت سهامی با عضویت و سرمایه گذاری تمامی مردم استان مرکزی از همه اقشار و گروه ها می توان یک اشتغال سالم، پایدار و مولد را محقق کرد.

 

آيت الله دري نجف آبادي افزود: آمادگی برای ایجاد این شرکت عام المنفعه از سوی اینجانب وجود دارد و سال ها تجربه در تصدی مسئولیت های مختلف می تواند دستمایه تحول در استان باشد.

 

امام جمعه اراک در ادامه با بیان اینکه اگر بخواهیم رفع شوند باید اقتصاد مقاومتی را در جامعه دنبال کنیم و در راستای تحقق آن گام برداریم، گفت: مقام معظم رهبری بر اساس نگرانی و دغدغه های به جا و منطقی، امسال را با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری فرمودند و عملیاتی شدن این خواسته تکلیف همگان به ویژه جوانان است./842/202/ب2

ارسال نظرات