۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
کد خبر: ۴۲۷۷۰۹
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

عمل و ترویج فرهنگ قرآنی وظیفه همه مسلمانان است

افتخاری گفت: قرآن و سیره اهل‌بیت(ع) به راه مستقیم استوار است و همه ما به عنوان مسلمان باید افزون بر عمل به قرآن فرهنگ آن را در دنیا گسترش دهیم.
لاله افتخاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شامگاه چهارشنبه 29 اردیبهشت در نشست تخصصی جایگاه زن در قرآن و بازخوانی آن در عصر حاضر که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: قرآن کریم به راه مستقیم استوار است و انسان را به سوی کمال حقیقی هدایت می‌کند.

 

وی افزود: همه انسان‌ها در این دنیا به دنبال راه درست و استوار هستند که این راه تبعیت از دستورات قرآن و سیره اهل‌بیت(ع) قرار داده شده است.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به بانوان قرآنی، گفت: شما بانوان فعال قرآنی که نخبگان جهان اسلام هستید باید نسبت به گسترش فرهنگ قرانی بیش از دیگران همت کنید، تا دنیا قرآن و دین اسلام را بهتر بشناسد.

 

افتخاری در پایان خاطرنشان کرد: هر کدام از ما زنان در هر جایگاهی به عنوان همسر، مادر، شخصیت فرهنگی یا سیاسی در جامعه خود وظیفه داریم تا افزون بر عمل به دستورات قرآنی، فرهنگ آن را در کشور خود و دنیا گسترش دهیم./202/807/ب1

ارسال نظرات