۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۲۷۷۴۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

شهدای عشایر رزمندگان پیشگام و پیشتاز جبهه ها بودند

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که شهدای عشایر رزمندگان پیشگام و پیشتاز جبهه ها بودند، گفت: عشایر سلحشور و ولایتمدار نقش اساسی را در دوران دفاع مقدس داشتند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، پیش از ظهر امروز در یادواره شهید قاسم مدهنی و ۱۰ هزار شهید عشایر کشور گفت: شهدای عشایر رزمندگان پیشگام و پیشتاز جبهه ها بودند.

 

وی با بیان این که نصرت الهی، وجود رهبری هوشیار و آگاه و پشتیبانی مردم با بصیرت از عوامل موفقیت و نفوذناپذیری ملت ایران در برابر بیگانگان است، عنوان داشت: این مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا حاصل شده است.

 

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر حفظ بصیرت و نفوذ ناپذیری، گفت: ملت نفوذناپذیر ملتی است که از موضع بالا به دنیا نگاه می کنند.

 

وی با بیان این که دشمن به دنبال از بین بردن پایه های نظام و از بین بردن نفوذ ولایت و رهبری در دل ها است، افزود: کسانی که به دنبال فراهم کردن زمینه نفوذ هستند ناآگاه بوده و یا از عوامل دشمن هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امروز ایران اسلامی در برابر ابر قدرت ها نفوذ ناپذیر است، اظهار داشت: سازش ناپذیری، پیروی از ولایت و فریاد زدن بر سر آمریکا از عواملی است که کشور را قدرتمند ساخته است.

 

پاسداری از خون شهدا وظیفه ما است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی زنده شدن اسلام و معرفی مکتب اهل بیت(ع) را حاصل خون پاک شهدا دانست و افزود: امروز مهم ترین وظیفه ما پاسداری از خون شهدا است.

 

وی در ادامه با بیان ویژگی های شهدای عشایر، عنوان داشت: عشایر نخستین گروه هایی بودند که در جبهه حاضر شدند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که روح و جان شهدای عشایر چیزی جز ولایت نبود، خاطرنشان کرد: عشایر، مردمی غیور و حامی و پشتیبان نظام هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به فرموده امام راحل در تهدید رژیم شاه که فرمودند پشتبیبان من عشایر است، تصریح کرد: عشایر سلحشور و ولایتمدار نقش اساسی را در دوران دفاع مقدس داشتند./9459/202/ب2

ارسال نظرات