۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۴۲۷۷۶۴
سردار نقدی:

وجود ۱۰ هزار شهید عشایر سند روشن حقانیت این جامعه ولایتمدار و جهادی است

رییس سازمان بسیج مستضعفان با بیان این که وجود ۱۰ هزار شهید از عشایر سند روشن در حقانیت این جامعه ولایتمدار و جهادی است، گفت: عشایر برجسته ترین خصلت های انسانی را دارند.
سردار نقدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفان، ظهر امروز در یادواره شهید قاسم مدهنی و ۱۰ هزار شهید عشایر کشور، گفت: از سال های دور شاهد سلحشوری های عشایر آذری و ترک در جنگ چالدران، ایستادگی عشایر عرب در برابر رژیم انگلیس، قهرمانی های قوم لر و قیام آنها در برابر رژیم شاهنشاهی بوده ایم.

 

وی با بیان این که ۱۰ هزار شهید عشایر پیشرو عرصه های جهاد و ولایت بودند، افزود: وجود ۱۰ هزار شهید از جامعه عشایری سند روشن در حقانیت این مسیر روحانی است.

 

نقدی با بیان این که عشایر برجسته ترین خصلت های انسانی را دارند، عنوان داشت: برجسته ترین ویژگی عشایر ولایتمداری است.

 

وی تصریح کرد: صداقت، جوانمردی، سخت کوشی و فداکاری برای یکدیگر از دیگر ارزش های انسانی است که در میان عشایر نهادینه شده است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفان در ادامه با بیان ویژگی های شهید مدهنی خاطرنشان کرد: استعداد درخشان علمی و شجاعت در راه ولایت از جمله مواهبی که این شهید بزرگوار از خدا گرفته بود.

 

وی در ادامه اظهار داشت: همت و وجود شهید مدهنی ذوب در ولایت بود و درس گرفتن از مکتب شهدا بزرگ ترین وظیفه امروز نسل جوان است.

 

نقدی یادآور شد: موضع انقلاب، یادگاران شهید مدهنی و نگاه به میدان بزرگ حضور جوانان در عرصه های اجتماعی نشان دهنده این بوده که جوانان از مکتب شهدا درس گرفته اند.

 

وی با بیان این که ملتی که در مکتب شهدا درس آموز باشد، شکست ناپذیر است، افزود: پیروی جوانان از مکتب شهدا از یادواره های شهدا و پاسداشت ارزش های انسانی در کنگره ها نشأت می گیرد.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفان با بیان این که امروز دشمن حق و باطل را با فتنه گری ها مخلوط کرده تا نتوانیم راه درست را تشخیص دهیم، گفت: کسانی که برای شکست ما نقشه کشیده اند باید بدانند که در آینده خودشان شکست خواهند خورد.

 

وی با اشاره به این که افرادی که برای گم کردن راه و مسیر ملت از بهائیت حمایت می کنند، اظهار داشت: این افراد فکر می کنند با حمایت از بهائیت جاسوس و بی آبرو می توانند به این جریان آبرو بدهند.

 

غارتگران بیت المال حامی بهائیت هستند

نقدی با بیان این که بهائیت به عنوان یک شبکه جاسوسی و نه یک فرقه مذهبی است، گفت: حمایت از بهائیت جز ننگ و نفرت بیشتر مردم چیزی ندارد.

 

وی با اشاره به این که حمایت از جریان فاسد بهائیت که هسته مرکزی آن روی کار آمدن رضا خان، ساواک و شکنجه ملت در دوران طاغوت بوده است، گفت: مردم می دانند غارتگران بیت المال حامی بهائیت هستند./9459/202/ب2

ارسال نظرات