۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۴۲۷۷۸۵
معاون فرهنگي تبليغات اسلامي مازندران:

دشمنان به دنبال تزلزل در باورهاي ديني و انقلابي نسل جوان است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر این که  هویت دینی و مکتبی و همه ارزش ها و اعتقادات ملت ایران اسلامی سبب عزت و سربلندی شده است، گفت: دشمنان از این عزت و اقتدار نظام هراسان و عصبانی هستند و تلاش می کنند پایه های اعتقادی نسل جوان را متزلزل کنند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمود آباد، حجت الاسلام زين العابدين روحاني نيا، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در سومين گردهمايي مديران ادارت و نمايندگي ها تبليغات اسلامي شهرهاي استان با تبریک در پیش بودن نیمه شعبان گفت: بر اساس آیه ای از قرآن کریم بعد از مرگ اشاره به فصل بهار دارد، اما در حقیقت کنایه به وجود گرانقدر امام عصر(عج) و حکومت جهانی و سراسر صلح و صفای این امام بزرگوار است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام عصر(عج) زمانی خواهد آمد که ارزش ها مبدل به ضد ارزش و معروفات تبدیل به منکرات شود، بیان داشت: بنای خداوند منان بر این است که با ظهور حضرت مهدی موعود انسانیت به جامعه بشری باز گردد.

 

حجت الاسلام روحانی نیا با تاکید بر این که معنای عدالت در حکومت حضرت مهدی موعود آن است که جهان بعد از فساد به عدل و احسان مبدل شود، تصریح کرد: امام زمان(عج) نمی آید که باید شرایط و مقدمات ظهور ایشان فراهم شود.


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: ظهور امام عصر(عج) نیازمند فراهم کردن شرایط لازم بوده که باید با تغییر نگرش ها در مسیر ظهور این امام همام حرکت کنیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ترویج فرهنگ مهدویت زمینه ساز نهادینه شدن خوبی ها در جامعه می شود، گفت: باید این فرهنگ ارزنده و گرانقدر را بیش از پیش در جامعه ترویج دهیم که ثمرات و برکات بسیاری دارد.

 

وی با تبريک نيمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) اظهار داشت: دشمنان با توجه به برنامه ريز هاي دقيق و هدفمند به  دنبال سست کردن باورهاي ديني و انقلابي جوانان هستند.

 

حجت الاسلام روحانی نیا با تاکید بر این که  هویت دینی و مکتبی و همه ارزش ها و اعتقادات ملت ایران اسلامی سبب عزت و سربلندی شده است، بیان داشت: امروز دشمنان از این عزت و اقتدار نظام هراسان و عصبانی هستند و تلاش می کنند پایه های اعتقادی نسل جوان را متزلزل کنند.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی هویت دینی ملت ایران را احیاء کرد، افزود: متأسفانه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مبانی دینی و ارزشی تنها در خانه ها محبوس بود، اما به برکت نهضت امام راحل مبانی در امروز در همه بخش های جامعه نهادینه شده است.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه افزود: با توجه به اهداف بلند مدت کشورهاي مستکبر عالم و نظام هاي سلطه در جهت استحاله نظام مقدس جمهوري اسلامي، لزوم حفظ و نشر فعاليت هاي ديني با کار و مديريت جهادي امري اجتناب ناپذير است.

 

معاون فرهنگي اداره کل تبليغات اسلامي مازندران با توجه به ظرفيت عظيم شبکه هاي ديني و انقلابي مردمي در سازمان تبليغات اسلامي تصريح کرد: با شناخت درست و برنامه ريزي دقيق و مجاهدت شبانه روزي در حوزه دين بايد به معرفي باورهاي ديني و انقلابي پرداخت.

 

حجت الاسلام روحاني با انتقاد از هم نشيني برخي اشخاص در نظام مقدس جمهوري اسلامي با عناصر فرقه هاي ضاله بهاييت و مسأله دار خاطر نشان کرد: نشستن و عکس گرفتن با بهاييت نشان از عقب افتادگي ديني و عدم شناخت اين افراد از دين  است.

 

استاد حوزه علميه در پايان تصريح کرد: انسان هايي که دچار امراض روحي و رواني هستند دين را مانع توسعه و پيشرفت جوامع خود مي دانند اما در واقع پيشرفت همه جانبه در جوامع به خصوص جوامع اسلامي در گرو شناخت درست از دين و عمل به آن و نشر و ترويج صحيح  آن است./950/پ202/ی

ارسال نظرات