۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۴۲۷۷۸۶
در قم؛

نشست طلاب و فضلای شهر همدان برگزار شد

نشست طلاب و فضلای شهر همدان، با حضور نماینده ولی فقیه استان همدان، نمایندگان، فضلای و طلاب شهر همدان در قم برگزار شد.
  نشست طلاب و فضلای شهر همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست طلاب و فضلای شهر همدان، با حضور آیت‌الله سیدهاشم حمیدی،  استاد درس خارج حوزه علیمه قم، آیت الله طه محمدی، نماینده ولی فقیه استان همدان، آیت الله سد هاشم حمیدی؛ استاد درس خارج حوزه علمیه قم، حجت الاسلام سید جلال رضوی عضو هیأت‌ رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم و نمایندگان و روحانیان شهر همدان در مسجد المصطفی قم برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، به تبیین شاخصه‌های حوزه انقلابی پرداخت و گفت: استان همدان بیش از صد شهید روحانی در دفاع مقدس به نظام اسلامی اعطا کرده است و برخی از فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در سوریه و بغداد از این استان هستند.

 

وی در بخشی از دیگر از سخنانش ضمن محکوم کردن دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت ابراز کرد: جای تعجب دارد که آیت الله هاشمی موضع قاطعی در برابر فعالیت فرزندش اتخاذ نکرده است؛ در حالی حضرت آیت الله مکارم شیرازی این اقدام محکوم و خواستار پیگری قضایی شده است.

 

حجت الاسلام رضوی مهر در بخشی دیگر از سخنانش بیان کرد: امیدوارم نمایندگان منتخب همدان در مجلس خبرگان، ریاست این مجلس را فردی که از یاران راستین امام خمینی(ره) بوده و به ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی پابیند باشد، انتخاب کنند.

 

عضو هیأت‌رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم ابراز کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی سفیر ولایت در بسیاری از استان‌های کشور حضور پیدا کرده است و در این جلسه به گونه رسمی از وی دعوت می‌کنیم به استان همدان تشریف بیاورند.

 

آیت الله حمیدی، استاد در س خارج حوزه علمیه قم، به بیان تبیین ویژگی‌های طلبه تراز انقلاب پرداخت و گفت: در زمان رژیم شاهنشاهی دوران خفقان بود و و روحانیان و مبلغان نمی‌توانستند سخنان خویش را در منبرها و میان مردم بیان کنند و اما با پیروزی انقلاب اسلامی از امنیت و آرامش مناسبی برخوردار شده‌ایم.

 

همچنین آیت الله طه محمدی در سخنان کوتاهی بیان کرد: طلاب و فضلای همدان در شهر قم تشکل قوی و مناسبی برای طاب همدان وجود ندار، بنابراین ضرورت دارد که نهاد قوی واثرگذار برای طلاب همدان تشکیل شود./998/پ202/ی

ارسال نظرات