۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۲۷۷۹۱
آیت الله علوی گرگانی:

در برابر یزید زمان باید هوشیار باشیم

حضرت‌ ‌آیت الله علوی گرگانی با بیان این که امروزه شیعیان بسیاری را کشته و از بین می برند؛ گفت: این دشمنی برای الان نیست و از قبل مقابله حق و باطل وجود داشته است، یزید همواره حتی در زمان فعلی وجود دارد از این رو باید هوشیار بود.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار اقشار گوناگون مردم با بیان این که خداوند همه امور مربوط به انسان ها را در قران بیان فرموده است، گفت: خداوند فرموده که طرفداران حق در اقلیت هستند.

 

وی افزود: اکنون شیعه در مقابل چه نسبتی دارد، امروزه شیعیان بسیاری را کشته و از بین می برند؛ این دشمنی برای الان نیست و از قبل مقابله حق و باطل وجود داشته است، یزید همواره حتی در زمان فعلی وجود دارد از این رو باید هوشیار بود.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که دین اسلام و تشیع غریب است، اظهار داشت: شیعه غرب است و در میان هجمه ها و دشمنی ها بسیار قرار دارد، خداوند می فرمایند کم هستند افرادی که نعمت های من را شاکر باشند.

 

وی ادامه داد: خداوند همه نعمت ها را به انسان می دهد اما انسان صاحب سفره را نمی شناسد و نمک می خورد و نمکدان می شکند، شیعه گری و حفظ دین و خانواده بسیار مهم است؛ شیعه باید خود را با آیات قرآن تطبیق دهد.

 

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به مفهوم تقوا ابراز داشت: امام رضا(ع) تقوا را به انجام واجبات و ترک محرمات معنا کرده اند، انسان نباید  دست از دامان اهل بیت(ع) بکشد، انسان باید برای قیامت خود محبت اهل بیت(ع) را ببرد.

 

وی با بیان این که باید از خداوند متعال بخواهیم که محبت اهل بیت(ع) را از ما نگیرد، برای سلامتی رهبر معظم انقلاب، حفظ نظام جمهوری اسلامی و رها شدن کشورهای مسلمان از دست دشمنان ظالم دعا کرد./1323/پ202/ج1

ارسال نظرات