۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۴۲۷۷۹۴
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال:

اساتید حوزه تمام همّ خود را در اتقان علمی حوزه صرف کرده‌اند

مدیر حوزه علمیه قم با ارائه خبری مبنی بر برنامه ریزی ستاد حوزه های علمیه در راستای رسیدگی به انتظارات مراجع و رهبر معظم انقلاب از حوزه علمیه، گفت: اساتید حوزه تمام همّ خود را در اتقان علمی حوزه صرف کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، مدیر حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در هجدهمین اجلاسیه اساتید سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، پس از تبریک ایام اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: در این اجلاسیه، به انتظارات مراجع و رهبر معظم انقلاب از حوزه علمیه رسیدگی خواهد شد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: با سپری شدن یک سال تلاش بی‌وقفه اساتید و فضلا در سطوح عالی و خارج لازم است که این محفل تشکیل شود؛ در این اجلاسیه باید با آنچه که رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید از حوزه مطالبه می کنند، آشنا شویم و مباحث بررسی شود و برنامه ریزی هایی در ستاد حوزه های علمیه مورد بررسی دقیقی قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های مراجع در گذشته و حال مباحث مربوط به اتقان علمی حوزه است و اساتید حوزه تمام همّ خود را در این امر مصروف کرده اند و حوزه علمیه، حوزه ای با نشاط از نظر علمی است.

 

مدیر حوزه علمیه قم گفت: مباحث تربیتی از دیگر دغدغه های حوزه است که در حال پیگیری بوده و یک برنامه ریزی بسیار منظم در حال تهیه است که می تواند نقش بسیار اساسی در مباحث تربیتی در حوزه علمیه ایفا کند./822/پ203/ی

ارسال نظرات