۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
کد خبر: ۴۲۷۸۰۵
حجت الاسلام رضوی مهر:

موضع آیت‌الله هاشمی در برابر اقدام فرزندش قاطع نبود

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم با محکوم کردن دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت، گفت: جای تعجب دارد که آیت الله هاشمی موضع قاطعی در برابر فعالیت فرزندش اتخاذ نکرده است.
حجت الاسلام رضوی مهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، عضو هیأت‌ رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز، در اجتماع طلاب و فضلای شهر همدان که در مسجد شهید مصطفی خمینی(ره) برگزار شد، گفت: استان همدان بیش از صد شهید روحانی در دفاع مقدس به نظام اسلامی اعطا کرده است و برخی از فرماندهان و مستشاران نظامی ایران در سوریه و بغداد از این استان هستند.

 

حجت الاسلام رضوی مهر با بیان کرد: معاون فرهنگی جمکران اعلام کرده است که بیشترین طلابی که در  ایام نیمه شعبان به گونه جهادی در مسجد مقدس جمکران فعالیت دارند از طلاب و روحانیان استان همدان هستند.

 

وی بر ضرورت وحدت و انسجام میان طلاب همدان تأکید کرد و گفت: بسیاری از طلاب شهرهای کشور در  قم تشکل و دفتر دارند در حالی که هنوز نهادی برای استان همدان تشکیل نیافته است.

 

حجت الاسلام  رضوی مهر ابراز کرد: تشکل طلاب و فضلای شهر همدان در صدد است که برای طلاب و نمانیدگان همدان کلاس‌های برای تبیین شاخصه‌های حوزه‌ انقلابی تشکیل دهد.

 

عضو هیأت‌ رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در بخشی از دیگر از سخنانش با محکوم کردن دیدار فائزه هاشمی با سران بهائیت، گفت: جای تعجب دارد که آیت الله هاشمی موضع قاطعی در برابر فعالیت فرزندش اتخاذ نکرده است؛ در حالی که حضرت آیت الله مکارم شیرازی این اقدام محکوم و خواستار پیگری قضایی شده است.

 

وی با بیان این که حضرت امام خمینی(ره) در رهنمودهای خویش فتنه‌های پیش رو نظام اسلامی را پیش بینی و راهکارهای مقابله با آنها را تبیین کرده است، افزود: مناسب است که رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همچون حوزه انقلابی، خواص بصیرت، مورد بررسی و پژوهش طلاب و مبلغان قرار گیرد.

 

حجت الاسلام رضوی مهر عنوان داشت: وزیر آموزش و پروش اعلام کرده است که 50 هزار مدرسه در کشور بدون امام جماعت هستند و باید حوزه‌های علمیه در این  زمینه و اعزام مبلغان به مدارس کشور برنامه‌‌ریزی مناسبی داشته باشند.

 

عضو هیأت‌ رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در بخشی دیگر از سخنانش بیان کرد: امیدوارم نمایندگان منتخب مردم در مجلس خبرگان، ریاست این مجلس را فردی که از یاران راستین امام خمینی(ره) بوده و به ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی پابیند باشد، انتخاب کنند.

 

حجت الاسلام رضوی مهر  عنوان داشت: حضرت آیت الله نور همدانی سفیر ولایت در بسیاری از استان‌های کشور حضور پیدا کرده است و  در این جلسه به گونه رسمی از وی دعوت می‌کنیم به استان همدان تشریف بیاورند./998/پ202/ی

ارسال نظرات