۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۴۲۷۹۰۴
فرمانده سپاه بابل خبر داد؛

مراسم وداع با شهید مدافع حرم بابل برگزار می‌شود

فرمانده سپاه بابل با اعلام مراسم وداع با یکی از شهدای مدافع حرم شهرستان بابل، گفت: مراسم وداع با شهید مدافع حرم سید رضا طاهر امشب در مصلای بزرگ جمعه بابل با حضور پرشور مردم شهرستان برگزار می شود.
شهید سید رضا طاهر

سرهنگ علی اکبر محمدپور فرمانده سپاه بابل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با اعلام برگزاری مراسم بزرگ وداع با یکی از شهدای مدافع حرم شهرستان بابل، گفت: مراسم باشکوه وداع با پیکر شهید سید ضا طاهر از شهدای مدافع حرم خان طومان، امشب از ساعت 21 در مصلای جمعه با حضور همسنگران و مردم ولایتمدار شهرستان برگزار می شود.

 

وی افزود: شهيد سيد رضا طاهر جزء  13 شهيد مدافع حرم لشکر 25 کربلای مازندران است که در 17 ارديبهشت امسال در منطقه خان طومان سوريه به درجه رفیع شهادت رسید.

 

سرهنگ محمدپور با بیان زمان تشییع پیکر این شهید، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکر شهید طاهر نیز از ساعت 9 صبح فردا از مقابل بیمارستان یحیی نژاد بابل به سمت زادگاهش روستای هریکنده انجام می شود.

 

وی ادامه داد: متأسفانه علی رغم تلاش های صورت گرفته پیکر مطهر شهید حسن رجایی فر دیگر شهید بابلی مدافع حرم به کشور بازگردانده نشده است.

 

فرمانده سپاه بابل با تقدیر از برگزاری مراسم یادبود شهدای مدافع حرم در جای جای این شهرستان، تاکید کرد: شهادت شهدای مازندرانی مدافع حرم، فضای شهرستان بابل را معطر به عطر و بوی شهادت کرد و حضور جوانان در مراسم برگزار شده نشان دهنده تداوم جریان انقلاب در میان نسل های جدید است./302/1313/ب1

ارسال نظرات