۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۲۸۲۴۴
امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب:

فعالان عرصه دین با شبهات دشمنان مقابله کنند

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب گفت: فعالان عرصه دین باید نسبت به نقشه های شوم دشمنان اسلام آگاهی داشته باشند و با شبهات و سنگ اندازی های آن ها مقابله کنند.
امام جمعه اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب پیش از ظهر امروز در جمع فعالان مذهبی و فرهنگی استان و طلاب و روحانیان در حسینیه امیرالمؤمنین (ع) با تبریک به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان ابراز داشت: وجود پربرکت امام زمان(عج) نور عالم هستی بوده و انوار نورانی وجود ایشان در زمان غیبت نیز بر عالم می تابد.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: ائمه اطهار علیهم السلام مایه رحمت و بخشش از سوی خداوند متعال بر عالم و عالمیان هستند، امام عصر (عج) به عنوان آخرین ذخیره امامت و ولایت و آخرین حجت خدا بر بشر مشتاق هدایت و سعادت مردم جهان است.


استاد حوزه علمیه با برشماری برخی ویژگی های منتظر بیان داشت: منتظر واقعی ویژگی ها و خصایلی ویژه را در وجود خویش پرورش می دهد و با تمام وجود به دنبال تحقق شرایط ظهور حضرت حجت (عج) بوده و مایه شادی و خرسندی امام زمان (عج) را فراهم می کند.


حجت الاسلام محمدی پور تصریح کرد: فعالان فرهنگی و مذهبی و طلاب و روحانیان به عنوان به عنوان سربازان امام زمان (عج) نه تنها باید بر اعمال و رفتار خویش مراقبت داشته باشند بلکه جامعه را به سوی جامعه ای آرمانی و مورد تایید خداوند متعال و امام زمان (عج) سوق دهند.


امام جمعه اسلام آباد غرب اظهار داشت: منتظر حقیقی از این امر آگاه است که امام زمان (عج) در زمان ظهور به یاران باوفا و متدین و معتقد به آرمان های اسلامی نیاز دارد پس چنین ویژگی های حسنه اخلاقی را در خویش می پرورد.


وی در ادامه افزود: فعالان عرصه دین باید نسبت به نقشه های شوم دشمنان اسلام آگاهی داشته باشند و با شبهات و سنگ اندازی های آن ها مقابله کنند، حفظ ایمان حقیقی در آخرالزمان سخت است زیرا هجمه های دشمنان علیه اسلام و مسلمانان روز به روز فزونی می یابد و نباید اجازه داد از فروغ و نورانیت اسلام کاسته شود.


حجت الاسلام محمدی پور تاکید کرد: امید است طلاب و روحانیان و عموم مسلمانان با حفظ روحیه ایثار و شهادت و پایبندی به موازین اسلام و انقلاب، یارانی باوفا و راستین برای امام عصر (عج) بوده و زمینه های ظهور ایشان را فراهم آورند./202/857/ب1

ارسال نظرات