۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۲۸۲۵۵

برگزاری جشن های نیمه شعبان در آذربایجان غربی

همزمان با سالروز ولادت منجی بشریت، جشن های نیمه شعبان با حضور عاشقان امامتش در نقاط مختلف آذربایجان غربی در حال برگزاری است.
مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، همزمان با سالروز ولادت منجی بشریت حضرت مهدی (عج)، جشن های نیمه شعبان در نقاط مختلف استان آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

 

عاشقان ولایت و امامت مهدی امروز با برگزاری مراسم های مختلف در حسینیه ها، مساجد، پارک ها و محلات سالروز ولادتش را جشن گرفته اند.

 

در کنار ارگان های مختلف، شهرداری ارومیه تلاش کرده است با دعوت از هنرمندان بنام کشوری و استانی برنامه های شادی را برای جشن های نیمه شعبان در نقاط مختلف شهر تدارک ببیند.

 

محمد حضرت پور شهردار ارومیه با تبریک سالروز ولادت حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: جشن های نیمه شعبان از هفته گذشته در مناطق مختلف شهر ارومیه برگزار می شود.

 

وی گفت: به منظور ایجاد فضای مفرح و شاد برای عموم مردم، امروز جشن نیمه شعبان در 8 نقطه شهر ارومیه برگزار می شود.

 

شهردار ارومیه گفت: برگزاری جشن های نیمه شعبان با حضور هنرمندان نامی کشور در فرهنگسراهای شهر، حسینیه‌ها، پایگاه‌های بسیج و پارک محلات و پارک ائللرباغی برنامه ریزی شده است.

 

 وی افزود: امروز با حضور مردم جشن بزرگی در دهکده ساحلی چی‌چست ارومیه برگزار خواهد شد.

 

حضرت‌پور برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهر ارومیه خبر داد و گفت: به مناسبت نیمه شعبان شاهد برگزاری محافل انس با قرآن کریم توسط قاری برجسته بین المللی برگزار خواهد شد.

 

برگزاری جشن نیمه شعبان در بقاع متبرکه

حجت الاسلام عیسی برادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در ارومیه نیز جشن بزرگ نیمه شعبان عصر امروز در استان مقدس امامزاده غریب حسن برگزار می شود.

 

وی افزود: در این مراسم که با حضور مسؤولان استانی برگزار می شود، از حامد ولیزاده، نفر اول رشته قرائت سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم تجلیل می شود./202/936/ب1

ارسال نظرات