۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۴۲۸۵۷۲
امام جمعه آغاجاری خوزستان مطرح کرد؛

اسلام سازی پروژه جدید استکبار برای رویارویی با اسلام اصیل و انقلابی

امام جمعه آغاجاری با بیان این که تبلیغات علنی دشمنان علیه اسلام انقلابی نتیجه عکس دارد، گفت: دشمن با علم به این مطلب با ساختن اسلام های آمریکایی و انگلیسی به رویارویی با اسلام اصیل و انقلابی روی آورده است.
امام جمعه آغاجاری

حجت الاسلام سید میثم موسوی، امام جمعه آغاجاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که اسلام ناب محمدی همان اسلام انقلابی است که متأسفانه شاهد اسلام آمریکایی در برخی کشورهای اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: در اسلام انقلابی توکل و رضای الهی مقصود است اما در اسلام آمریکایی سرمایه داری و سوسیالیستی و رضای استکبار وجود دارد.

 

امام جمعه آغاجاری با بیان این که طرفداران اسلام آمریکایی با توجه به عاریه گرفتن نام اسلام تلاش فراوانی برای راضی نگه داشتن اربابان و مسکتبران خود دارند، اظهار داشت: با پیروی از این اسلام فتنه گری در جهان اسلام وارد ضربه های مهلک به مستضعفان و مسلمانان وارد شده است.

 

حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: ادعای اسلامی بودن و برخلاف آن عمل کردن و نوکری برای استکبار بدترین ضربه ها به جهان اسلام است، در حالی که اسلام انقلابی گام برداشتن در مسیر الهی و یاری رسانی به مظلومان و مقابله با ظالمان را مدنظر قرار دارد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی آغاجاری اعتدال، عقلانیت، دموکراسی و رضایت مردمی را از ویژگی های اسلام انقلابی برشمرد و اظهار داشت: با توجه به آموزه های قرآنی و سخنان امامان معصوم(ع) خدمت به مردم و رعایت حقوق آنها اصل اسلام و رضایت الهی است که این موارد در نظام اسلامی قابل مشاهده است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حق الناس بودن مسأله انتخابات، گفت: ایشان حمایت از ارگان های مردمی همچون کمیته امداد، سازمان بهزیستی و هلال احمر را برای حمایت مستضعفان خواستار هستند که شاخصه مهم اسلام انقلابی رعایت حق الناس است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود جهالت، حق خوری، ادعای دموکراسی و حقوق بشر و بی تفاوتی به رضایت مردمی را ویژگی اسلام آمریکایی برشمرد و ادامه داد: سیره مدعیان اسلام آمریکایی درباره حقوق بشر با بمباران روزانه مردم مظلوم یمن مضحک و خنده دار است و چنین اسلامی حقوق بشر مردم خود را رد و به زنان اجازه رانندگی نمی دهد و خود سرنوشت ملت را تعیین می کند.

 

امام جمعه آغاجاری اسلام انقلابی را مانع دستیابی دشمنان به افکار و خواسته های پلید دانست و تصریح کرد: تبلیغات صورت گرفته علیه اسلام انقلابی نتیجه عکس برای دشمنان دارد و با توجه به این نکته اکنون از مقابله مستقیم صرف نظر و تلاش فراوانی را برای ایجاد اسلام ساختگی جدید در راستای بدنام کردن اسلام اصیل انقلابی انجام می دهند.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که دشمنان فرقه هایی همچون وهابیت با آن فجایع غیرقابل توصیف را برای معرفی اسلام خشن و افراطی ساختند، افزود: اسلام انگلیسی یا به عبارت دیگر اسلام تفرقه افکن را با صرف هزینه های فراوان برای نشان دادن تشیع افراطی ساختند و همه این موارد برای نابود ساختن اسلام است و با اسلام سازی به رویارویی با اسلام انقلابی پرداختند./9456/302/ب2

ارسال نظرات