۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۴۲۸۶۴۷
به همت مدرسه علميه پيروان حضرت زهرا مشهد؛

نمايشگاه و نشست تروريسم دولتي آمريكا برگزار مي شود

معاون فرهنگي مدرسه علميه پيروان حضرت زهرا(س) مشهد گفت: مدرسه علميه پيروان حضرت زهرا(س) مشهد، نمايشگاه و نشست تروريسم دولتي آمريكا را با هدف آشنايي با جنايت هاي آمريكا برگزار مي کند.
نمایشگاه مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا مشهد نمایشگاه مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا مشهد نمایشگاه مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا مشهد نمایشگاه مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا مشهد نمایشگاه مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا مشهد نمایشگاه مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا مشهد نمایشگاه مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا مشهد نمایشگاه مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا مشهد

خانم وجيهه حقيقي، معاون فرهنگي مدرسه علميه پيروان حضرت زهرا(س) مشهد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري رسا در مشهد، گفت: مدرسه علميه پيروان حضرت زهرا مشهد، نمايشگاه و نشست تروريسم دولتي آمريكا را با هدف آشنايي با جنايت هاي آمريكا برگزار مي کند.
 

وي عنوان كرد: حضرت آيت الله خامنه اي مي فرمايد: رییس جمهور آمریکا در مقابل این همه کودک کشی و ویرانی و زجر و شکنجه مردم غزه، با منطقی مسخره می گوید اسرائیل حق دارد از امنیت خود دفاع کند! اما آیا فلسطینی ها حق ندارند از امنیت خود و از زندگیشان دفاع کنند؟.»
 

حقیقی گفت: آمریکا ادعای آزادی و حقوق بشر دارد، اما با این وجود به کشورهای مختلف حمله می کند و جنایات و نسل کشی آمریکا بر کسی پوشیده نیست.
 

آمریکا با استفاده از ابزارهای مختلف، بر جنایات خود سرپوش می گذارد

معاون فرهنگی مدرسه علمیه پیروان حضرت زهرا(س) مشهد افزود: اما آمریکا با استفاده از ابزارهای مختلف، بر جنایات خود سرپوش می گذارد و این رسالت فعالان سیاسی و فرهنگی است که وجه حقیقی دشمن را روشن کنند.
 

این فعال فرهنگی به اهميت و ضروت روشنگري درباره جنايات آمريكا اشاره كرد و افزود: اين مركز در اين راستا نشستي را تحت عنوان تروريسم دولتي آمريكا برگزار مي كند؛ نشست با حضور حجت الاسلام هاشمی ن‍ژاد، فرزند شهيد عبدالكريم هاشمي ن‍ژاد، چهارشنبه پنجم خردادماه برگزار مي شود.  
 

حقيقي گفت: نمايشگاه تروريسم دولتي آمریکا که جنایات آمریکا را به تصویر کشیده است، نيز همزمان با برگزاري اين نشست بر پا شده است که از پنجم تا هشتم خرداد ماه داير است.  
 

وی در پایان یادآور شد: علاقه مندان براي بازديد از اين نمايشگاه و استفاده از نشست به مدرسه علميه پيروان حضرت زهرا(س) مشهد واقع در امام رضاي 60 مراجعه كنند./302/1309/ب1

ارسال نظرات