۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۴۲۸۶۵۳
با صدور بیانیه ای؛

طلاب و فضلای اردکان خواستار متوقف شدن ناهنجاری های فرهنگی در سطح شهر شدند

طلاب و فضلای اردکان با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از مواضع امام جمعه این شهر خواستار متوقف شدن ناهنجاری های فرهنگی در سطح شهرستان شدند.
بیانیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طلاب و فضلای اردکان با صدور بیانیه ای ضمن حمایت کامل از مواضع شجاعانه امام جمعه این شهر خواستار متوقف شدن ناهنجاری های فرهنگی شهر و استان و خواهان اقدامی انقلابی و مؤثر از سوی مسؤولان در این راستا شدند.

 

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«من یک وقت گفتم دشمنان «شبیخون فرهنگى» مى‌زنند. این ادعا راست است و خدا مى‌داند که راست است. بعضى نمى‌فهمند؛ یعنى صحنه را نمى‌بینند. کسى که صحنه را مى‌بیند، ملتفت است که دشمن چه‌کار مى‌کند و مى‌فهمد که شبیخون است، و چه شبیخونى هم هست.» مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته).

 

یکی از موضوعات مهمی که ولی امر مسلمین در دو دهه اخیر به آن توجه فراوان داده اند بحث تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی است.

 

متأسفانه جدای از هجمه بیگانگان به افکار و اعتقادات جوانان و در سایه تسامح و تساهل مسؤولان نسبت به مسائل فرهنگی، در این چند ساله اخیر شاهد آن هستیم که استان دارالعباده یزد و شهرهای آن مورد حمله های مختلف ضد فرهنگی مثل نمایش برخی فیلم های ضد دینی و برگزاری کنسرت های مختلط قرار گرفته است که دقیقا در مقابل نظر مقام معظم رهبری که در ساخت برنامه های فرهنگی می فرمایند: «این نکته به درستی برای همه‌ کارکنان روشن گردد که فرهنگ مهاجم بیگانه از راه نمایش ها و برنامه‌های سرگرم کننده بیش از گفت وگوی رویاروی بر ذهن و عمل مردم اثر می‌گذارد»، است.

 

خوشبختانه این حملات از چشمان تیزبین روحانیت و علمای بلاد دور نمانده و شاهد تذکرات مکرر این بزرگواران بوده و هستیم.

 

در هفته ای که گذشت امام جمعه شهرستان اردکان حجت الاسلام شاکر در نطق های مختلف به این هجمه اشاره کرده و به متولیان امر تذکرات جدی دادند؛ از این رو ما مسؤولان جلسه ماهیانه طلاب اردکان در قم به نمایندگی از طلاب انقلابی این جلسه ضمن حمایت کامل از مواضع شجاعانه امام جمعه محترم خواستار متوقف شدن این ناهنجاری های فرهنگی در شهر و استان و خواهان اقدامی انقلابی و مؤثر از سوی مسؤولان مربوطه شدند و امیدواریم مردم همیشه در صحنه با غیرت دینی مثل همیشه راه را بر بدخواهان ببندند./907/د101/س

ارسال نظرات