۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴
کد خبر: ۴۲۸۶۶۸
استاد حوزه و دانشگاه:

 مدیران شبکه‌های ماهواره‌ای دلسوز ملت ایران نیستند

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی گفت: سرمایه گذاران صهیونیستی و لندن نشین این شبکه های ماهواره‌ای، دغدغه دین مردم ایران را ندارند.
حجت الاسلام خدیوی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های استان

حجت الاسلام علی خدیوی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با تأکید بر این‌که هدف عمده شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان ترویج سبک زندگی غربی و فراموشی اعتقادات دینی نسل جوان جامعه است، اظهار داشت: بزرگترین آثار مخرب رسانه های بیگانه بی‌هوشی فرهنگی در جامعه است.


وی با تأکید بر این‌که شبکه‌های ماهواره‌ای به ظاهر دینی به دنبال ترویج افکار التقاطی، خرافه‌پرستی و افراط گری در جوامع اسلامی هستند، گفت: مشاهده چنین شبکه‌هایی بدون دارایی از سواد رسانه‌ای و تحلیل جریان‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی عامل انحراف خواهد بود.


حجت الاسلام خدیوی با تأکید بر این‌که ایجاد شبهه های خطرناک در دین از مهم‌ترین اهداف برنامه های به ظاهر دینی شبکه های ماهواره ای است، افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای به ظاهر دینی به دنبال ترویج افکار التقاطی، خرافه‌پرستی و افراط گری در جوامع اسلامی هستند، امری که دشمنان همواره از آثار خود سود برده اند.


این استاد حوزه و دانشگاه تبریز با بیان این‌که سرمایه گذاران صهیونیستی و لندن نشین این شبکه ها، دغدغه دین مردم ایران را ندارند، گفت: چنین شبکه‌هایی به دنبال ترویج اسلام آمریکایی در جهان هستند، باید دانست که غالب شدن افکار اسلام مورد پسند رژیم صهیونیستی به معنای پایان عمر مقاومت اسلامی در برابر مستکبران است.


وی با بیان این‌که تهاجم فرهنگی دشمنان جنگی تمام عیار علیه کشورهای اسلامی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: اکنون استکبار برای ورود آسان به کشورها به جای حمله نظامی از طریق رسانه ها اقدام می کند، نومک پیکان حملات امپراطوری رسانه‌ای غرب به سمت ایران و مقاومت اسلامی شیعه است.


مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی با تشریح اهداف پشت پرده شبکه های ماهواره ای فارسی زبان خارجی گفت: رسانه های بیگانه بدنبال قبح زدایی از گناهان در سطح فردی و اجتماعی بوده و بسیاری از شبکه های به ظاهر مذهبی ماهواره ای، خرافه گری و افراط گری را ترویج می کنند.


وی ادامه داد: ترویج خانواده های بی سامان و لجام گسیخته در برابر خانواده های سنتی، خیانت همسران به یکدیگر، عادی جلوه دادن روابط دختر و پسر، هویت زدایی از مفهوم خانواده، عادی سازی سقط جنین، تعصب زدایی و کاهش غیرت و بلوغ زودرس از جمله آسیب های شبکه های ماهواره ای است./302/935/ب1

ارسال نظرات