۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۴۲۸۶۷۰
مدیر شبکه ملی فرهنگ خبر داد؛

فعالیت ۴۰۰ مجتمع و خانه فرهنگ دیجیتال در کشور

مدیر شبکه ملی فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال حاضر 400 مجتمع فرهنگی دیجیتال و خانه فرهنگ دیجیتال در کشور فعالیت دارند.
مهدی افراسیابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مهدی افراسیابی، مدیر شبکه ملی فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عصر امروز در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال این استان در فرهنگسرای شهرکرد، با تشکر از اقدامات صورت گرفته در این نمایشگاه، گفت: در حال حاضر 400 مجتمع فرهنگی دیجیتال و خانه فرهنگ دیجیتال در کشور فعالیت دارند.

 

وی افزود: شبکه ملی فرهنگ متولی فعالیت های فرهنگی دیجیتال در کشور است که با راه اندازی مجتمع های دیجیتال در راستای توسعه و تعمیق سواد رسانه ای، آموزش و تولید محتوا در فضای مجازی فعالیت می کند.


مدیر شبکه ملی فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مجتمع های دیجیتال نقش مؤثری در فعالیت های رسانه ای، بازارسازی، تولید محتوا و اقتصاد فرهنگ دارد.


این مقام مسؤول، بازارسازی را از مهم ترین حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالان عرصه رسانه دیجیتال عنوان کرد و گفت: ایجاد بازار دائمی و برگزاری نمایشگاه ها می تواند بهترین حمایت از فعالان این عرصه باشد.


وی با بیان اینکه هم اکنون فرآیند مجوز دهی به متقاضیان رسانه دیجیتال ظرف 10 روز انجام می گیرد، گفت: تلاش می شود تا این مدت زمان، کاهش بیشتری داشته باشد و در کنار آن تسهیلات بهتری در اختیار متقاضیان قرار داده شود.


به گفته مدیر شبکه ملی فرهنگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سال گذشته نمایشگاه رسانه های دیجیتال در کشور به شکل ملی برگزار شد و امسال نخستین استانی که اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده، چهارمحال و بختیاری است.


به گزارش رسا، دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال چهارمحال و بختیاری با همکاری شبکه ملی فرهنگ و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از چهارم تا دهم خردادماه از ساعت 15 تا 22 در محل فرهنگسرای بزرگ شهرکرد پذیرای بازدیدکنندگان است./9457/203/ب2

ارسال نظرات