۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۴۲۸۶۷۳
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز:

استان البرز میزبان ۳۵ هزار زائر مرقد امام‌خمینی است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه در سال جاری استان البرز میزبان ۳۵ هزار زائر است گفت: ۲۵ هزار زائر از استان البرز به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.
سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، مهدی مهرور در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) که پیش از ظهر امروز در استانداری البرز تشکیل شد، با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: دستگاه‌های امدادی، خدمات و ایمنی در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از تاریخ 12 الی 16 خرداد ماه سال جاری به مدت 5 روز به صورت آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه سپاه امام حسن مجتبی(ع) نسبت به اعلام تعداد زائرین مهمان، لیست محل اسکان و همچنین نقشه کروکی موقعیت پارکینگ استان البرز به اداره کل مدیریت بحران استانداری و دستگاه‌های امدادی و ایمنی اقدام نماید، افزود: محل اسکان زائرین توسط دستگاه‌های انتطامی، امدادی و ایمنی تحت پوشش قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تیم‌هایی از جمعیت هلال احمر، فوریت‌های پزشکی و سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج در روز مراسم با امکانات و تجهیزات کامل در محل پارکینگ استان البرز مستقر می‌باشند، گفت: جهت ایجاد هماهنگی و رعایت نکات ایمنی، مقرر گردید آمار و زمان حرکت زائرین پیاده و ورزشکار توسط سپاه امام حسن مجتبی(ع) به ادراه کل مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی و ایمنی اعلام گردد.

مهرور با بیان اینکه تیم‌هایی از مسئولین استانی و شهرستانی از محل اسکان زائرین بازدید می‌کنند، افزود: اداره کل راه و شهرسازی نسبت به اتخاذ تدابیر لازم در محورهای مواصلاتی اقدام نماید و از طرفی محدودیت‌های ترافیکی در ایام ارتحال توسط نیروی انتظامی به اداره کل مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی و ایمنی اطلاع رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه صدای و سیمای استان البرز اقدامات لازم جهت پوشش خبری ایام ارتحال امام خمینی(ره)‌ در سطح استان را انجام می‌دهد، گفت: محل‌های برگزاری آئین‌های عزاداری در سطح استان توسط هلال احمر، فوریت‌های پزشکی و ایستگاه‌های آتش‌نشانی تحت پوشش قرار می‌گیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با بیان اینکه یگان‌های نیروی انتظامی و امدادی، زائرین پیاده در محورهای مواصلاتی را همراهی می‌کنند، افزود: فرمانداران اقدامات لازم را در سطح شهرستان‌ها برای ایجاد محل‌های اسکان اضطراری انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری استان البرز میزبان 35 هزار زائر است، گفت: 25 هزار زائر از استان البرز به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.922/101/ب3

ارسال نظرات