۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۴۲۸۶۸۲
نماینده مردم اراک در مجلس:

نعمت امنیت حاکم بر کشور، نتیجه تیزبینی سربازان گمنام امام زمان است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نعمت امنیت حاکم بر کشور، نتیجه زحمات طاقت فرسا و تیزبینی سربازان گمنام امام زمان (عج) در کنار سایر ارکان امنیتی و انتظامی است.
علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی 

علی اکبر کریمی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: امنیت محور اساسی در تمامی سطوح کشور و شاخص های عملکردی است و به عنوان زیرساختی مهم برای سایر بخش ها است.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نعمت امنیت حاکم بر کشور، نتیجه زحمات طاقت فرسا و تیزبینی سربازان گمنام امام زمان(عج) در کنار سایر ارکان امنیتی و انتظامی است.

 

کریمی اظهار داشت: افرادی که در استقرار، حفظ و توسعه امنیت نقش دارند به نوعی پیشرو در تضمین توسعه متوازن در سایر بخش ها هستند و سهم حیاتی را در زیست اجتماعی و حاکمیت آرامش و امید در جامعه دارند.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) تلاش های شبانه روزی در حوزه امنیتی و حفاظتی و حراست از کیان و ارزش های نظام برعهده دارند و این در حالی است که به دور از هیاهیو و با چراغ خاموش رسالت سنگینشان را انجام می دهند.
 

کریمی خاطرنشان کرد: در آموزه های دین مبین اسلام امنیت و سلامت دو نعمت مهم عنوان شده که در وزارت اطلاعات با تخصص و اشراف کامل در تامین و پاسداشت امنیت تلاش می شود.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خانواده سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز به دلیل ماهیت سخت و پنهان کاری شرایط خاصی را دارند، اما با اعتقاد راسخ به ارزش، همراهی تنگاتنگی را با سربازان گمنام امام زمان (عج) دارند که می طلبد از صبوری و تعهد این خانواده ها نیز در هفته وزارت اطلاعات تقدیر شود.

 

کریمی بیان کرد: وجود اینکه بسیاری از سرویس های اطلاعاتی مهم دنیا همواره ایران را رصد می کنند، اما اقتدار، تخصص و روزآمدی تشکیلات اطلاعاتی کشور سبب شده که به اهداف شومشان دست نیابند و این بیداری و قدرت در وزارت اطلاعات ایران در خاورمیانه زبانزد است.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: سیستم امنیتی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون توانسته به شایستگی و اقتدار در بزنگاه های حساس بدرخشد و به عنوان سرمایه ای عظیم برای ایران اسلامی مطرح است.


شایان ذکر است، هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از 31 اردیبهشت تا هفتم اسفند ماه است./842/302/ب2

ارسال نظرات