۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۲۸۶۸۳
حجت الاسلام والمسلمین بطحائی:

کوچکترین قدر نشناسی نسبت انقلاب عذاب الهی را در پی خواهد داشت

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری از ضرورت حفظ انقلاب اسلامی سخن گفت و تأکید کرد: کوچکترین ناشکری و قدر نشناسی نسبت به این انقلاب ارزشمند و دستاوردهای آن صورت می گیرد عذاب الهی را در پی خواهد داشت.
نطق حجت الاسلام والمسلمین بطحائی در اجلاسیه خبرگان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم بطحائی دومین سخنران پیش از دستور جلسه دوم اجلاسیه خبرگان بود.

 

وی با اشاره به خط قرمزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: آیا می توان وضعیت ایران امروز را با ایران پیش از انقلاب که دهی بود از دهات آمریکا، مقایسه کرد؟

 

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان اظهار داشت: دستاوردهایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به برکت این انقلاب شکوهمند و رهبری امام راحل و ادامه راهبری مقام معظم رهبری به دست آمده است به قدری عظیم و گسترده است که زبان انسان قاصر از بیان آنهاست.

 

وی تاکید کرد: کوچکترین ناشکری و قدر نشناسی نسبت به این انقلاب ارزشمند و دستاوردهای آن صورت می گیرد عذاب الهی را در پی خواهد داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین بطحائی در ادامه از ضرورت حفظ انقلاب اسلامی سخن گفت و افزود: اگر می خواهیم انقلابمان که ثمره خون شهیدان و مجاهدت مردم همیشه در صحنه بوده حفظ کنیم باید از اختلاف و تفرقه دست برداریم و کسانیکه مسئولیتی در این نظام دارند باید به مشکلات این مردم وفادار رسیدگی کنند و در این صورت است که میتوان قدردان نعمت انقلاب و دستاوردهای عظیم آن بود./1323/د102/ج1

ارسال نظرات