۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۴۲۸۹۵۶
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛

ضرورت گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی از سوی ائمه جمعه

نماینده ولی فقیه در لرستان اقتصاد مقاومتی را راه نجات کشور در برابر تحریم ها دانست و گفت: ائمه جمعه باید در زمینه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، شب گذشته در سی و یکمین گردهمایی ائمه جمعه استان  که در بیت امام جمعه بروجرد برگزار شد، گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور در برابر تحریم ها و رونق اقتصادی است.

 

وی با بیان این که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید فرهنگ سازی شود، افزود: ائمه جمعه باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی به امر گفتمان سازی توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با توجه به اقدام و عمل بیان داشت: تحقق منویات رهبری موجب شکوفایی اقتصاد ملی می شود.

 

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اظهار داشت: مردم جمهوری اسلامی ایران به سالروز ارتحال امام راحل مناسبتی به نگاه تقدس می نگرند.

 

مردم داری از اصول مورد تأکید امام خمینی بود

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که مردم امام خمینی(ره) را دوست داشتند و به او عشق می ورزیدند، یادآور شد: مردم داری از اصول مورد تأکید امام خمینی(ره) بود.

 

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) همواره روی سه اصل عزت نفس، اقتدار ملی و تکیه برمردم پافشاری می کرد و انقلاب اسلامی را به پشتوانه مردم به ثمر نشاند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امام خمینی(ره) سرمایه عظیمی برای جمهوری اسلامی به ارث گذاشت، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با حضور در ایران انقلابی را به وجود آورد که امروز در حال جهانی شدن است.

 

ماه رمضان فرصتی برای تقویت فرهنگ دینی در جامعه است

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان, بیان داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای ترویج معارف دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر برنامه ریزی در جهت بهره برداری از فرصت ماه مبارک رمضان در جامعه, گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان و تقویت فرهنگ دینی در جامعه است./9459/203/ب2

ارسال نظرات