۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۴۲۹۰۷۱
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

سربازان گمنام دسیسه های دشمن را شناسایی و خنثی می کنند

سربازان گمنام امام زمان(عج) با توانمندی بالا در طول سال های گذشته از جهات مختلف اوضاع امنیتی کشور را به دقت رصد کرده و دسیسه های دشمنان را در نقاط مختلف کشور شناسایی و خنثی می کنند.
حجت الاسلام عیلرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی 

حجت الاسلام عیلرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: تلاش و تیزبینی سربازان گمنام امام زمان (عج) ایران را در میان ناآرامی های خاورمیانه به جزیره ای امن تبدیل کرده است.

 

مردم ایران در نهایت آرامش زندگی می کنند

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تشکیلات امنیتی ایران اسلامی با اشراف به مسائل و اقدام موثر و به هنگام هر تهدید و توطئه ای علیه نظام را در نطفه خفه کرده و در شرایطی که کشورهای همسایه در آتش ناامنی، ترور و جنگ می سوزند، مردم ایران در نهایت آرامش زندگی می کنند.

 

حجت الاسلام سلیمی خاطرنشان کرد: این امنیت با دستان پر قدرت مجاهدان خاموش حاصل شده است، سربازانی که بدون نام و عنوان، فارغ از منفعت فردی و یا مادی، خالصانه برای رضای خدا تلاش می کنند.

 

شناسایی دسیسه شوم استکبارو توطئه های تروریستی و اقتصادی

نیروهای مقتدر وزارت اطلاعات با توانمندی بالا در طول سال های گذشته از جهات مختلف اوضاع امنیتی کشور را به دقت رصد کرده و دسیسه دشمنان را در نقاط مختلف کشور شناسایی و خنثی کردند.


حجت الاسلام سلیمی افزود: با هوشیاری و عکس العمل به موقع مجاهدان خاموش دسیسه شوم استکبارو توطئه های تروریستی و اقتصادی به موقع شناسایی و خنثی شده است.


وزارت اطلاعات چشم و گوش نظام است

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی  گفت: وزارت اطلاعات چشم و گوش نظام است و با فعالیت این مجاهدان دلیر است که کشور توانسته به اهداف مورد نظر دست پیدا کند و هر روز عزتمندتر و مقتدرتر شود.


نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: ملت ایران دست پرتوان سربازان گمنام امام زمان(عج ) را که خلوص نیت آنها بر هیچ کس پوشیده نیست رامی بوسد و به وجود تک تک آنان افتخار می کند.



شایان ذکر است، از 31 اردیبهشت تا هفتم خرداد ماه به عنوان هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) نامگذاری شده است./842/302/ب3

ارسال نظرات