۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۴۲۹۱۳۱
کارشناس ديني:

ظرفيت پذيرش عدل امام زمان لازمه ظهور است

کارشناس ديني با تأکيد بر اينکه ظرفيت پذيرش عدل امام زمان(عج)، لازمه ظهور است، گفت: انتظار عالمانه را بايد در دعاي ندبه جويا شد.
حجت الاسلام سيد رضا ميرآفتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، حجت الاسلام سيد رضا ميرآفتاب پنجشنبه شب در آستان مقدس تاج الدين با اشاره به اينکه شيعه بايد به ياد امام زمان(عج) باشد و ايشان را همواره ياد کند، گفت: به نحوي بايد امام زمان(عج) را ياد کرد که انگار در زمان حضور ايشان هستيم.

 

وي افزود: رجب علي خياط مي گويد اگر دعاي در حق خودمان بيشتر از دعا براي امام زمان(عج) باشد، به دورغ مدعي ياد امام زمان(عج) هستيم.

 

حجت الاسلام ميرآفتاب با بيان اينکه فراگيري فساد و پذيرش عدالت امام زمان(عج) از مقدمات ظهور است، گفت: در زمان کنوني شاهد فساد هستيم، اما پذيرش عدالت امام عصر(عج) اتفاق نيفتاده است.

 

اين کارشناس ديني با تأکيد بر اينکه بايد آمادگي پذيرش عدل حضرت ولي عصر(عج) را داشته باشيم، ابراز کرد: اگر رييس جمهور دَم از مبارزه با فسا بزند، همان هايي که ادعاي انقلابي و همراه امام بودن را دارند و دچار ابهامات مالي هستند، عَلم مخالفت با رييس جمهور را برپا مي کنند.

 

به گفته وي، در زمان امام زمان(عج) که ايشان با قدرت و شمشير وارد ميدان مي شود، برخي در مقابل عدل امام زمان(عج) ايستادگي مي کنند.

 

وي با تأکيد بر اينکه ظرفيت پذيرش عدل امام زمان(عج)، لازمه ظهور است، اظهار داشت: انتظار عالمانه را بايد در دعاي ندبه جويا شد.

 

حجت الاسلام ميرآفتاب با بيان اين که امام صادق(ع) مي فرمايد مردم زمان غيبت بالاتر از مردم زمان ظهور هستند، گفت: اعمال و کردار ما بايد امام زماني باشد و کساني که با امام زمان(عج) باشند، سعادتمند خواهند بود.

 

اين کارشاس ديني با اشاره به اينکه برخي عنوان مي کنند که امام خميني(ره) ولايت فقيه را ابداع کرده است، تأکيد کرد: موضوع ولايت فقيه از زمان غيبت کبري امام زمان(عج) وجود داشته است./202/1307/ب1

ارسال نظرات