۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۲۹۱۴۹
امام جمعه آمل:

وحدت و همدلی مدیران زمینه ساز خدمت به مردم است

امام جمعه ‌آمل گفت: وحدت و همدلی مدیران زمینه ساز خدمات ارزنده ای به مردم می شود و باید در این مسیر به نحو شایسته ای کوشا باشیم.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل امروز در نخستین خطبه های نماز جمعه خود به عنوان امامت جمعه آمل با بیان این که تقوا، پرهیزکاری و دوری از گناه بهترین عمل در پیشگاه حضرت حق است، گفت: اگر می خواهیم دوستدار خدا باشیم و حضرت حق هم ما را دوست داشته باشد به واسطه تقوا می توانیم به آن برسیم.

 

وی با اشاره به این که تقوا انسان را در دنیا و آخرت عزیز و دوستدار خداوند سبحان می کند، افزود: عملی که در آن تقوا و رضایت حضرت حق نباشد ارزشی ندارد که باید تقوامحوری را سرلوحه امور خود قرار دهیم و در مسیر خوبی ها گام برداریم.

 

امام جمعه آمل ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام به واسطه تقوا و خداترسی همه را به دین مبین اسلام سوق دادند و باید رهرو راه انبیا و اولیای الهی و ائمه معصومین(ع) باشیم.

 

حجت الاسلام مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از مردم شهرستان آمل تقدیر و تشکر ویژه دارم که منت بر این فرزند خود گذاشتند.

 

وی با بیان این که روحانیان شهرستان آمل در طول تاریخ زبانزد بودند و دست یاری به سوی این عزیزان دراز می کنیم، گفت: امید است تا بتوانیم زمینه ساز خیر و برکات فراوان برای این مردم ولایت مدار باشیم.

 

امام جمعه آمل با اشاره به این که آمل 1041 شهید و 4 شهید مدافع حرم دارد که نشان می دهد آمل شهر مردم ولایت مدار است، تصریح کرد: امنیت و آسایش خود را مدیون خانواده های معظم شهدا هستیم که فرزندانی تربیت کردند تا در مسیر ولایت گام بردارند.

 

حجت الاسلام مرتضوی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است تا به واسطه عمل خدمت گزار مردم باشیم که افتخار به سربازی ولایت داشته و بر خود می بالیم.

 

وی با تقدیر و سپاس از ائمه جمعه گذشته آمل ادامه داد: وحدت و همدلی مدیران زمینه ساز خدمات ارزنده ای به مردم می شود و باید در این مسیر به نحو شایسته ای کوشا باشیم.

 

امام جمعه آمل با بیان این که تریبون نمازجمعه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی است، گفت: ورود همه جانبه دفاع از خط انقلاب و جبهه فرهنگی امری اساسی است که باید در این راستا تلاش خوبی صورت دهیم.

 

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: دفاع از نیروهای ولایی، بسیجی و شاهد و ایثارگر باید به نحو ارزنده ای صورت گیرد و به صورت قاطع در دستور کار قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: جوانان سرمایه های اصلی نظام اسلامی هستند که باید با برنامه ریزی درست از این ظرفیت استفاده کنیم و تمام توان خود را برای خدمت به مردم بکار می گیریم.

 

امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: خط ولایی و انقلابی گری باید در کلیه ارکان اجرایی شده و از سیاسی بازی دوری شود و دست یاری به سوی همه دلسوزان دراز می کنیم.

 

حجت الاسلام مرتضوی ادامه داد: حفظ جایگاه مفاخر دینی و علمی این دیار و تحقق رهنمودهای علامه جوادی و حسن زاده آملی در مدیریت فرهنگی، اجتماعی و دینی باید لحاظ شود./201/1314/ب1

ارسال نظرات