۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۴۲۹۱۵۱
امام جمعه بابل:

مسؤولان و خانواده ها خطرات شبکه های اجتماعی را جدی بگیرند 

امام جمعه بابل گفت: مسؤولان و خانواده ها امروز خطرات شبکه های اجتماعی را جدی بگیرند زیرا جهاد کبیر امروز ما مقاومت در مقابل شبکه های مجازی هرزه و آلوده است.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان بابل با اشاره به برخی روایات درباره اهمیت و جایگاه نماز جمعه در اسلام، گفت: عظمت حضور با شکوه مردم در نماز جمعه زمینه تذکر و تحول را هم در ابعاد فردی و هم در ابعاد اجتماعی بر جامعه اسلامی بر جا می گذارد.

 

وی با تقدیر از برگزاری جشن های با شکوه نیمه شعبان، افزود: جشن های نیمه شعبان امسال، جلوه و شکوه ویژه داشت و نشر فرهنگ مهدوی در تبیین فرهنگ انتظار جلوه گر شد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بابل با اشاره به آمادگی برای ورود به ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: از همین الان خود را برای ورود به ماه مبارک رمضان آماده کنید و دهه نکوداشت مساجد فرصتی مغتنم برای رسیدگی به امور مساجد است.

 

وی با تاکید بر برنامه ریزی متولیان مساجد برای برگزاری محافل قرآنی در ماه رمضان، خاطرنشان کرد: ماه رمضان ماه قرآن است و محافل قرآنی در ماه رمضان جلوه و شکوهی ویژه باید داشته باشد.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به آغاز ایام فراغت تابستانی بر برنامه ریزی تابستانه برای کودکان و نوجوانان، تاکید کرد و افزود: در سالیان گذشته سازمان های متعدد دولتی برنامه های متعددی برای اوغات فراغت تابستانی داشتند که متأسفانه این تلاش های در چند سال اخیر کمرنگ شده  است.

 

وی با بیان برخی تهدیدات و خطرات شبکه های اجتماعی برای نوجوانان در ایام تابستان، گفت: امروز مراکز مختلف از جمله شبکه های مجازی سنگین ترین و هرزه ترین صحنه ها را در روح و فکر نوجوانان وارد می کنند تا آنها را به سمت فساد و تباهی ببرند.

 

امام جمعه بابل با تاکیدات مقام معظم رهبری برای شورای عالی فضای مجازی، تصریح کرد: متاسفانه عدم نظارت و دقت در شبکه های مجازی موجب شده است که با بی شرمانه ترین تصاویر ضد اخلاقی و هرزگی ها روح نوجوانان و جوانان ما را به آتش بکشد.

 

وی با اشاره به دستگیری تعدادی از عناصر شبکه های فساد سازمان یافته مدلینگ در یکی از شبکه های اجتماعی، خاطرنشان کرد: مسؤولان و خانواده ها امروز خطرات شبکه های اجتماعی را جدی بگیرند زیرا جهاد کبیر امروز ما مقاومت در مقابل شبکه های مجازی هرزه و آلوده است.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به آغاز به کار مجلس دهم شورای اسلامی، گفت: مجلس شورای اسلامی ریل گذار دولت است و جهت گیری آن باید به سمت رفاه، عدالت اجتماعی، عزت ملی و استقلال کشور باشد.

 

وی با تقدیر از تلاش های انجام شده از سوی نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی، افزود: مقام معظم رهبری در برخی بیاناتشان از مجلس نهم به صورت نسبی ابراز رضایت کردند، هر چند انتظار ما از این مجلس بیشتر بود.

 

تولیت مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) با تبریک به نمایندگان جدید بابل در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: دو نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی باید تلاش کنند که نماینده ای شایسته برای دارالمومنین بابل باشند و عظمت این شهرستان را حفظ کنند.

 

وی با اشاره به عدم تکمیل برخی پروژه های عمرانی شهرستان، ادامه داد: برخی از پروژه های شهرستان به دلیل طولانی شدن اجرا و کندی روند تکمیل آن باید به موزه سپرده شوند.

 

حجت الاسلام روحانی با اشاره به دیدار یکی از عناصر فتنه با اعضای فرقه ضاله بهائیت و ضد انقلاب، گفت: دیدار یکی از عناصر فتنه با سران فرقه کثیف، ضاله و جاسوس بهاییت نشان دهنده طرح ریزی برای فتنه بزرگ در کشور است.

 

وی ادامه داد: این دیدار ماموریتی طرح ریزی شده است تا موجی را برای زنده کردن جریان مرده بهاییت در کشور و جریان سازی علیه انقلاب اسلامی بیافریند.

 

امام جمعه بابل خواستار برخورد جدی قوه قضاییه با این عناصر فتنه گر شد و تاکید کرد: نمی دانم چطور این فرد آزادانه همچنان در کشور با مصاحبه های متعدد به جای عذرخواهی طالبکارانه از این اقدام شنیع خود دفاع می کند.

 

وی افزود: گروهک بهاییت یک فرقه و گروهک خبیثتی است که از سوی سرویس های جاسوسی دشمنان اسلام ساخته و پرداخته شده و مورد حمایت آنها است.

 

حجت الاسلام روحانی خواستار هوشیاری و برخورد با شکل گیری فتنه گری جدید برخی عناصر معلوم الحال در کشور شد و گفت: دیدار با فرقه ضاله بهاییت و انتشار عکس های مربوط به این دیدار در راستای افزایش فشارهای بیگانگان و موج سازی از سراسر جهان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است./201/1313/ب1

ارسال نظرات