۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۲۹۱۵۲
امام جمعه خرم آباد:

خرمشهرهای دیگر با قطع دست بیگانگان از منافع ملی آزاد می‌شود

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: منظور از فتح خرمشهرهای دیگر این است که منافع فراوانی از ایران تحت اشغال استکبار جهانی و دشمنان نظام است و باید آزاد شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان دستور آماده باش برای فتح خرمشهرهای دیگر دادند.

 

وی افزود: منظور از فتح خرمشهرهای دیگر این است که منافع فراوانی از ایران تحت اشغال استکبار جهانی و دشمنان نظام است و باید آزاد شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که منافع ملی فراوانی زیر سلطه استکبار جهانی است، عنوان داشت: یکی از این منافع حج است.

 

وی با اشاره به این که ما توانستیم سرمایه ایران را از استکبار جهانی آزاد کنیم، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی و استقلال جهانی از دیگر منافع ملی است که در سیطره استکبار جهانی است و باید آزاد شود.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند آماده باشید برای جهاد کبیر و فتح خرمشهرهای دیگر اظهار داشت: این فرهنگ جهاد کبیر باید در فرهنگ ما زنده شود.

 

وی ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان را مفهوم جهاد کبیر عنوان کرد و افزود: عدم تبعیت از دشمنان جبهه دیگری به روی ما باز کرده است که نظامی نیست و به ظاهر رفاهی است و در مقابل سختی های زیادی در پی دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که باید در برابر دشمنان جهاد کبیر انجام داد، عنوان کرد: میدان این جهاد گسترده است و اقتصاد، سیاست، فرهنگ و هنر را شامل می شود که مورد هدف دشمن قرار دارد و این فرهنگ نیازمند شرح و تبیین گسترده است.

 

وی در ادامه با اشاره به افتتاح دهمین دوره مجلس خبرگان رهبری و پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی، به نمایندگان مجلس که مورد اعتماد و منتخب مردم هستند تبریک گفت.

 

نمایندگان مجلس خبرگان در جهت هدایت و رشد افکار عمومی تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان مجلس خبرگان رهبری را ظرفیت مهمی در راستای موضع گیری سیاسی و پی گیری مطالبات مردم دانست و افزود: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری باید در جهت هدایت، رشد و تأثیر گذاری بر افکار عمومی نقش آفرینی کنند.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب یادآور شد: مجلس خبرگان باید انقلابی باشد، انقلابی فکر و عمل کند و مواضع اصولی امام راحل باید شاخصه مجلس باشد.

 

مجلس خبرگان از هویت اسلام و انقلاب مراقبت کند

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که مسؤولیت مجلس خبرگان حساس، دقیق و ظریف است، اظهار داشت: مجلس باید رهرو کار امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده و از هویت اسلام و انقلاب مراقبت کند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین برای رفاه مردم، پیشرفت کشور و گشایش اقتصادی مردم نقش مهمی دارد، عنوان کرد: خواسته مردم از نمایندگان مجلس عمل به وظایف قانونی خویش است.

 

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: مردم انتظار دارند نمایندگان مجلس شورای اسلامی منافع ملی مردم را بر منافع حزبی و طایفه ای خویش ترجیع دهند.

 

وی با اشاره به 20 شعبان و آغاز نکوهداشت مساجد بیان داشت: مساجد احیا شوند و در جهت آماده سازی برای میزبانی در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گیرند.

 

مساجد مرکز فرهنگ دینی و معنویت هستند

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی مساجد را مرکز فرهنگ دینی و معنویت خواند و افزود: باید عمران و آبادانی مساجد مورد توجه قرار گیرد و برای انجام کارهای فرهنگی و دینی از سوی هیأت امنای مساجد برنامه ریزی شود.

 

وی با تأکید بر این که هیأت امنای مساجد باید از نیروهای جوان تسکیل شود، افزود: مبلغان و امام جمعه مسجد باید به صورت منظم در این مکان یابند.

 

مهم ترین ویژگی اقتصاد مقاومتی تکیه بر توانایی وظرفیت داخلی است

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با بیان این که مهم ترین ویژگی اقتصاد مقاومتی تکیه بر توانایی وظرفیت داخلی است، افزود: همه ما مسؤول هستیم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

 

وی با تأکید بر این که باید به توانمندی ها و ظرفیت های استان توجه شود، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با برنامه ریزی و سرمایه گذاری بر توانمندی های استان فقر و محرومیت را از بین برده و رفاه و آسایش مردم را تأمین کنند./201/9459/ب1

فطمه ملکی
ارسال نظرات