۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۲۹۱۵۴
معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

زمینه حضور گسترده نسل جوان در نمازهای جمعه فراهم شود

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این که زمینه حضور گسترده نسل جوان در نمازهای جمعه فراهم شود، گفت: نیاز است تا با تلاش های لازم شاهد حضور پرشور و گسترده نسل جوان جمعه در این فریضه مهم و ارزشمند باشیم.
شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور امروز در آیین معرفی امام جمعه جدید آمل به مردم این شهر اظهارداشت: آمل شهر شهیدپرور، فرهیختگان و مقاومت است.

 

وی تصریح کرد: حجت الاسلام رحمانی در این شهرستان خدمت شایسته ای صورت دادند و هرکسی می آید باید روزی برود که دنیا این گونه است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: طبیعی است تغییر و تحولات را داشته باشیم که زمینه ساز خیرات گوناگون می شود.

 

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: آمل ظرفیت ویژه ای دارد که در وصیت نامه امام راحل از این شهر یاد شده و مقام معظم رهبری نیز درباره این شهر سخنانی دارند که مردم این دیار در دیانت، تقوا و انقلابی بودن ممتاز هستند.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری انقلابی بودن را از آحاد مردم و اقشار جامعه می خواهند که باید آن را به عنوان معیار و شاخصی ارزنده داشته باشیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی بیان داشت: عده ای که به دنبال جامعه دوقطبی و تفرقه و اختلاف هستند با وجود روحیه انقلابی نمی توانند کاری از پیش برند که رهبری معظم انقلاب فرمودند ما آمدیم تا اسلام را تحکیم بخشیده و معیار و ارزش ها را تقویت کنیم.

 

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: آسیب های جدید نمازهای جمعه در این است که در ابتدای خطبه ها جمعیت چشمگیر زمان اقامه نمازجمعه وجود ندارد.

 

وی افزود: نمازجمعه در دین مبین اسلام مورد توجه ویژه قرار دارد که باید در این راستا به نحو شایسته ای کوشا بوده و برنامه ریزی برای خانواده خود جهت حضور در آن داشته باشیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که زمینه حضور گسترده نسل جوان در نمازهای جمعه فراهم شود، گفت: نیاز است تا با تلاش های لازم شاهد حضور پرشور و گسترده نسل جوان جمعه در این فریضه مهم و ارزشمند باشیم.

 

احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل در این مراسم اظهارداشت: نمازجمعه سنگر وحدت و اجماع مردم و مدیران است که باید به نحو باشکوهی برگزار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور ائمه جمعه در تحقق بخشی اهداف توسعه پایدار شهرستان می تواند نقش و جایگاه بسزایی داشته باشد.

 

معاون استاندار مازندران ادامه داد: برگزاری نماز جمعه آثار و برکات ارزشمندی دارد که در دین مبین اسلام توجه ویژه ای به آن شده است که همه مردم و مدیران در کنار هم قرار می گیرند و رافع بسیاری از مشکلات است.

 

منفرد با اشاره به درپیش بودن سالگرد ارتحال امام راحل خاطرنشان کرد: امروز نخستین کاروان پیاده مازندران از شهرستان آمل عازم مرقد مطهر لملم خمینی(ره) شدند.

 

وی با تقدیر از امام جمعه سابق آمل تصریح کرد: فردی امامت جمعه این شهر را برعهده می گیرد که سابقه حدود دو دهه امامت جمعه در مازندران، گلستان و غرب کشور را دارد که افتخار می کنیم در خدمت وی هستیم./202/1314/ب1

ارسال نظرات