۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۲۹۱۶۴

آزمون ورودی سطح ۳ طلاب خواهر استان بوشهر برگزار شد

ششمین دوره آزمون ورودی سطح 3 (کارشناسی ارشد) حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر همزمان با سراسر کشور در بوشهر برگزار شد.
آزمون حوزه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، ششمین دوره آزمون ورودی سطح 3 (کارشناسی ارشد) حوزه های علمیه خواهران استان بوشهر همزمان با سراسر کشور در مهدیه امام خمینی (ره) بوشهر برگزار شد.

 

فاطمه یوسفی مدیر موسسه آموزش عالی معصومیه (س) بوشهر در حاشیه برگزاری این آزمون در جمع خبرنگاران، گفت: بیش از 70 دواطلب خواهر از سراسر استان بوشهر در دو رشته "تفسیر و علوم قرآنی" و "فقیه و اصول" در این آزمون شرکت کردند.

 

مدیر موسسه آموزش عالی معصومیه (س) بوشهر افزود: نتیجه مرحله کتبی در 23 خرداد اعلام و کسانی که حداقل نمره را کسب کنند در مرحله مصاحبه حضوری که از 20 تیرماه تا 7 مرداد برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در این آزمون 30 نفر پذیرفته می شوند، افزود: نتیجه نهایی آزمون 11 مرداد ماه 95 اعلام و دواطلبان شرکت کننده می توانند در سایت whc.ir وضعیت خود را مشاهده کنند.

 

براساس این گزارش، 96 طلبه خواهر در سطح 3 (کارشناسی ارشد) به صورت حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری در موسسه آموزش عالی معصومیه (س) بوشهر مشغول به تحصیل هستند./203/846/ب1

ارسال نظرات