۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۲۹۱۷۵
امام جمعه اردبیل:

نمایندگان مجلس از فرهنگ و سرمایه های اجتماعی صیانت کنند

امام جمعه اردبیل با اشاره به لزوم رعایت عدالت اجتماعی از سوی نمایندگان، گفت: نمایندگان مجلس باید نسبت به صیانت از فرهنگ و سرمایه های اجتماعی عنایت ویژه ای داشته باشند.
امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل به مناسبت افتتاح مجلس جدید در هفته جاری نکات مهمی را به نمایندگان توصیه نمود و خاطرنشان کرد: لزوم عدالت اجتماعی بین مناطق مختلف کشور و توازن در توسعه بین استان ها و شهرها و رعایت عدالت در مدیریت منابع انسانی و برخورداری از بیت المال از نکاتی است که بایستی نمایندگان نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

 

وی همچنین نمایندگان را به طراحی نظام دقیق صیانت و عنایت بسیار ویژه به فرهنگ کشور و سرمایه های اجتماعی و لزوم عنایت ویژه به مدیریت مصرف انرژی در کشور و ایجاد زمینه تولید انرژی از سوی بخش های غیردولتی مخصوصا آحاد جامعه، توصیه کرد.

 

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه ها از ملاقات خود با رییس جمهور و معاون اول رییس جمهور خبر داد و گفت: در این ملاقات تسریع در پروژه راه آهن اردبیل مورد مذاکره قرار گرفت و آقای رییس جمهور و معاون اول ایشان قول رسیدگی و پیگیری دادند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی افزود: در این ملاقات ناراحتی شدید اهالی استان از تأخیر این پروژه و پیشرفت پروژه های مشابه در سایر استان ها به استحضار آقایان رسانده شد.

 

امام جمعه اردبیل درباره منطقه آزاد استان، اعلام کرد: لایحه منطقه آزاد 7 استان با هم به مجلس خواهد رفت و طبعا نمایندگان 6 استان به آن رأی مثبت می دهند و ما در حال مذاکره با نمایندگان سایر استان ها هستیم تا در تصویب این لایحه با استان همراهی کنند./201/937/ب1

ارسال نظرات