۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۴۲۹۱۷۶

همایش مهدویت در دهلی نو برگزار شد

همایش مهدویت با عنوان «معرفت حضرت مهدی (عج)» روز جمعه با حضور تعدادی از علمای شیعه، سنی و رهبران هندو در دهلی نو پایتخت هند برگزار شد.
همایش مهدویت در هند

به گزارش خبرگزاری رسا، در همایش مهدویت در دهلی نو، تعدادی از علما و کارشناسان علوم دینی به بیان ویژگی های عصر ظهور و منتظران واقعی پرداختند.

 

حجت الاسلام «محمد شهبازیان» کارشناس مهدویت حوزه علمیه قم دراین مراسم با اشاره به ویژگی های منتظران واقعی خاطرنشان کرد: منتظران باید خود را متخلق به اخلاق اسلامی و سیره نبوی کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام امریکایی خاطرنشان کرد که مهمترین ویژگی اسلام ناب محمدی(ص) تاکید بر وحدت همه مسلمانان و دوری از تفرقه است .

 

این کارشناس علوم دینی درادامه تصریح کرد: اسلام آمریکایی با حمایت از تروریست ها در صدد مخدوش کردن چهره اسلام ناب محمدی است .

 

وی تصریح کرد:جنایات داعش در سوریه ،عراق و دیگر کشورها هیچ ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارد و در راستای اهداف دشمنان اسلام انجام می شود.

 

حجت الاسلام شهبازیان در ادامه گفت: علمای مسلمان باید با استناد به قرآن کریم، چهره واقعی اسلام را به جهان معرفی کنند.

 

حجت الاسلام محمد رضا نصوری یکی دیگر از کارشناسان علوم دینی نیز از در این همایش با اشاره به نقش مهم علما برای مقابله با جریانات انحرافی خاطرنشان کرد: قرآن کریم، بهترین مرجع برای پاسخگویی به شبهات و معرفی چهره واقعی و رحمانی اسلام است .

 

درادامه این همایش تعدادی از علمای شیعه و سنی درسخنانی وحدت را مهمترین ضرورت دنیای اسلام دانستند و بر دوری از تفرقه تاکید کردند.

 

این همایش با همکاری مجمع جهانی اهل بیت و مجلس علمای هند برگزار شد./847/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات