۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۴۲۹۱۷۹

هدف دشمن از نفوذ تغییر دیدگاه و موضع مسؤولان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه هدف دشمن از نفوذ تغییر دیدگاه و موضع مسؤولان است، گفت: هم ملت و هم مسؤولان باید مطالب رهبر معظم انقلاب را به کرات بازخوانی کنند و راه را برای دشمن هموار نکنند.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان گفت: در مملکت ما باید از لحاظ علمی، اقتصادی و سیاسی اقتدار حاکم باشد و دولت مقتدر می تواند در مملکت با صراحت و قاطعیت سخن بگوید.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب درباره  جهاد کبیر گفت: جهاد کبیر عبارت از این است که انسان دشمن خود را خوب بشناسد و در مقابل آن ایستادگی کرده و سر تسلیم فرود نیاورد.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه حفظ و صیانت از انقلاب از ایجاد آن سخت تر است، تصریح کرد: بعد از انقلاب، دشمنی و حملات دشمنان تشدید شده است که این امر حفظ و حراست از آن را مشکل تر کرده است.


خطیب جمعه ارومیه عنایت خدا، پایداری مردم و رهبری امام (ره) را از دلایل تداوم و پایداری انقلاب عنوان کرد و گفت: به حمدلله، با صبر و ایستادگی مردم، دشمن تا به این لحظه نتوانسته بر ما غلبه کند و بعد از این هم راه به جایی نخواهد برد.

 

استاد حوزه و دانشگاه مسأله ی نفوذ را تهاجم نرم دشمن دانست و اظهار داشت: دشمن می خواهد تفکرات خود را به ملت ایران قالب کرده و بر مراکز تصمیم گیری و قوای سه گانه ی نفوذ پیدا کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ضمن بیان اینکه هدف دشمن از نفوذ تغییر دیدگاه و موضع مسؤولان است، اذعان داشت: هم ملت و هم مسؤولان باید مطالب رهبر معظم انقلاب را به کرات بازخوانی کنند و راه را برای دشمن هموار نکنند.

 

وی با اشاره به اینکه برخی سایتها در رابطه با زمینه حجاب مطالبی توهین آمیز ثبت می کنند، تصریح کرد: دشمن می خواهد باورهای ما را تغییر داده و با توهین به حجاب، عفت و پاکدامنی را از مملکت ما بزداید.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور و هیأت دولت به استان آذربایجان غربی ابراز امیدواری کرد با عنایات ریاست جمهور و هیأت دولت مشکلات استان ما که از لحاظ شاخص های توسعه پایین ترین استان است، حل شود.

 

لازم باشد برای حفظ دین باید هزینه هم پرداخت


حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان گفت: باید از لحاظ روحی و جسمی خود را برای ضیافت الهی آماده کنیم.

 

وی مراکز دولت را موظف به زمینه سازی مساعد برای ماه مبارک رمضان دانست و تصریح کرد: مراکز دولت باید تدبیراتی کرده و زمینه روزه خواری و معصیت الهی را ببندند تا در جامعه شاهد روزه خواری نباشیم.

 

امام جمعه ارومیه ضمن بیان اینکه حرمت ماه رمضان باید حفظ شود، اظهار داشت: مردم و مسؤولان باید دست به دست هم دهیم و امور شهرمان را به گونه ای تغییر دهیم که ایمان و تقوا موج بزند و اگر لازم باشد برای نگهداری دینمان باید هزینه هم پرداخت کنیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی ماه رمضان را بهترین فرصت برای تهذیب نفس و بهره مندی از قرآن دانست و گفت: سعی کنیم در ماه ضیافت الهی افت و خیزمان با قرآن بیش از پیش باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: در فضای خانه باید عطوفت و محبت حاکم باشد و اعضای خانواده از لحاظ عاطفی باید در کانون خانواده ارضاء شوند./201/936/ب1

ارسال نظرات