۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۴۲۹۱۸۷
عالم ازهری:

احیای امر اهل بیت لازمه نجات امت اسلام از فتنه‌ها است

یکی از علمای الازهر مصر که به وفاداری و حبّ به اهل بیت(ع) شهرت دارد، احیای امر اهل بیت‌ عصمت و طهارت(ع) را لازمه نجات امت اسلام از فتنه‌ها دانست.
عالم الازهر

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ النادی البدری از علمای الازهر مصر با ارسال نامه‌ای به تولیت آستان مقدس امام حسین(ع)، ضمن قبول دعوت این آستان برای شرکت در جشنواره بین‌المللی امام سجاد(ع) با عنوان «تراتیل سجادیه»، از ارائه پژوهش و قصیده‌ای درباره امام چهارم شیعیان در جوار حرم مطهر اباعبدالله(ع) ابراز خرسندی کرد.

 

 
«سید جمال‌الدین شهرستانی»، مدیر روابط عمومی آستان مقدس حسینی در این باره گفت: شیخ البدری از علمای الازهر و از شخصیت‌های برجسته‌ای است که به وفاداری و حب به اهل بیت(ع) و ایستادگی و پایداری در برابر جریان‌های تکفیری شهرت دارد.
 
 
وی افزود: این عالم ازهری در سخنرانی‌ها و سمینارهای زیادی بر ضرورت احیای امر اهل بیت(ع) به عنوان بخشی از توصیه‌های قرآن دعوت کرده است.
 
 
شهرستانی یادآور شد: شیخ البدری همچنین در نشستی که اخیرا مجمع جهانی اهل بیت(ع) در مصر برگزار کرد، جامعه این کشور را به تمسک به تعالیم و آموزه‌های اهل بیت(ع) تشویق و تأکید کرد که تنها احیای امر اهل بیت(ع) می‌تواند امت اسلام را از فتنه‌هایی که نزدیک است در آن غرق شود، نجات دهد.
 
 
گفتنی است، سومین جشنواره بین‌المللی «تراتیل سجادیه» به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد(ع) در ماه محرم‌ الحرام (۱۷ آبان ماه) در کربلای معلی برگزار می‌شود./982/ب101/د
ارسال نظرات