۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۴۲۹۵۰۳
سردار فدوی در بندرعباس:

برخی با ترس، دنبال رسمیت دادن به قدرت پوشالی آمریکا و تحریم‌ها هستند/ حتی لحظه‌‌ای از افزایش توان نظامی غفلت نمی‌کنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برخی‌ها با ترس خود به دنبال رسمیت دادن به قدرت پوشالی آمریکا و تحریم‌ها شده‌اند گفت: آمریکای جنایتکار بر دشمنی خود با ملت ایران تاکید داشته اما متاسفانه عده‌ای در داخل کشور همچنان در غفلت هستند و نمی‌خواهند این واقعیت را بپذیرند.
سردار فدوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، سردار علی فدوی امروز در مراسم گرامیداشت دریادار شهید محمد ناظری با اشاره به شخصیت مثال زدنی این شهید بزرگوار، ثبات قدم وی را یکی از ویژگی‌های بی نظیر این شهید دانست و گفت: شهید محمد ناظری در طول 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دفاع از نظام و اصل ولایت فقیه در زبان و عمل به همگان اثبات کرد.

 

وی در ادامه، بالاترین بصیرت را بصیرت با دل، زبان و در عمل عنوان کرد و افزود: بایستی با رجوع به قرآن و احادیث بر بصیرت خود افزود زیرا بصیرت مایه حفاظت نظام از آسیب‌ها می شود.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه ولایت مطلقه فقیه را نقطه عطفی در طول تاریخ جهان اسلام  دانست و افزود: این مهم در هر زمان و مکان که به درستی به آن توجه نشده اسلام با خطر مواجه شده است.

 

سردار فدوی با اشاره به آیه شریفه "و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه" و با بیان اینکه در طول 37 سال یک لحظه هم از افزایش توان و به روز رسانی تجهیزات غافل نبوده‌ایم، گفت: آمریکا دشمن اصلی ایران اسلامی بوده و باید با ابزار زور و قدرت در مقابل آن ایستادگی کنیم چرا که سیاست آمریکا نیز بر همین مبنی است.

 

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت و ارتقای تجهیزات به روز در نیروی دریایی سپاه ابراز داشت: بخش کوچکی از پیروزمندی‌ها در رزمایش‌های متعدد به نمایش گذاشته می شود، در سال 94 به موفقیت های چشمگیری دست یافتیم که امید است در سال 95 هم بیشتر از پیش زنجیره موفقیت‌ها ادامه دار باشد.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه دشمن حتی جرأت چپ نگاه کردن به جمهوری اسلامی ایران را ندارد، تصریح کرد: آمادگی نیروهای قدرتمند و همیشه بیدار ایران اسلامی و رهبری امام خامنه‌ای فرمانده کل قوا سبب شده تا ایران مقتدرانه و توانمند بتواند اعلام آمادگی کند.

 

وی افزود: حتی اگر شرایط را به سمت جنگ نظامی هم هدایت کنند این اطمینان خاطر را به ملت ایران می‌دهیم که ما از دیر باز برای این شرایط در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

 

سردار فدوی با اشاره به اینکه برخی‌ها با ترس خود به دنبال رسمیت دادن به قدرت پوشالی آمریکا و تحریم‌ها شده‌اند، گفت: حضرت امام (ره) از زمان قیام خود در سال 42 تا پایان عمر با برکتشان مجموعه‌هایی را که سبب ترس برخی‌ها در کشور شده به رسمیت هم نشناختند این در حالی است که این روند از پایان دولت قبل آغاز و متأسفانه همچنان ادامه دارد.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه برای مسؤولان جمهوری اسلامی ترس معنا و مفهومی نداشته باشد اظهار داشت: 37 سال است که هر آنچه استکبار و کسانی که به عنوان هم‌پیمانانش در اختیار دارد تلاش خود را به کار بستند تا به جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما همه اینها موجب افزایش استقامت، توان و قدرت جمهوری اسلامی ایران شده است.

 

سردار فدوی، کوچک ترین نشانه جوانمردی را در این دانست که نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جایگاه مسؤولیتی خود در این نظام مقدس در موضع ترس و ضعف قرار نگیرد، چرا که 37 سال است که نه تنها ملت ایران نترسیده‌اند بلکه به لحاظ این انقلاب کشورهایی هستند که از این نظام و کسانی که از سوی آن منصوب می‌شوند ترس و واهمه دارند.

 

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: این کفران نعمت و ناجوانمردی است که کسانی در جایگاه مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی قرار دارند با رسمیت شناختن قدرت شیطانی آمریکا ترس بر آنها مستولی شد و از وعده خدا غافلند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه شیطان بزرگ پس از برجام هم بارها ماهیت واقعی خود را نشان داده است، گفت: آمریکای جنایتکار بر دشمنی خود با ملت ایران تاکید داشته اما متاسفانه عده‌ای در داخل کشور همچنان در غفلت هستند و نمی‌خواهند این واقعیت را بپذیرند.

 

سردار فدوی، ترس از قدرت پوشالی آمریکا و به رسمیت شناختن تحریم ها را نوعی ظلم به نظام و ملت دانست و افزود: مبادا عده‌ای در داخل کشور غفلت کنند و مناسبت‌های اخیر سبب شود تا از آمریکا که دشمن اصلی نظام و اسلام است غافل و شیطانک‌های کوچک که دنباله‌رو سیاست‌های شیطانی آمریکا هستند را حایگزین کنند.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود به اظهارات یک ماه اخیر وزارت آمریکا در پایگاه ظفره در کشور امارات اشاره کرد و بیان داشت: طبق گفته‌های آمریکایی‌ها چندین سال است که با کمک همدستان منطقه‌ای و غیرمنطقه‌ای به دنبال ایجاد قدرتی هستند که در مقابل قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران توان بازدارندگی ایجاد کنند./202/851/ب1

ارسال نظرات