۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۲۹۵۱۲

انتشار کتاب «تنها علاج؛ با امام حسین به همه جا می‌توان رسید»

کتاب «تنها علاج؛ با امام حسین علیه‌ السلام به همه‌جا می‌توان رسید» از سوی انتشارات سدید منتشر شد.
کتاب «تنها علاج؛ با امام حسین علیه‌السلام به همه‌جا می‌توان رسید»

به گزارش خبرگزاری رسا، نخستین چاپ کتاب «تنها علاج؛ با امام حسین علیه‌السلام به همه‌جا می‌توان رسید» جدیدترین اثر حجت‌الاسلام سیدعلی‌اصغر علوی به فاصله کوتاهی از انتشار «توضیح‌الرسائل کربلا» از سوی نشر سدید (انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام)) منتشر شده است.

 

کتاب «تنها علاج» با زیرعنوان «با امام حسین علیه‌السلام به همه‌جا می‌توان رسید» سعی در نشان دادن راه‌حل پاره‌ای از مشکلات فعلی جامعه دارد. نویسنده کتاب حاضر به‌طور مشخص به سراغ مسائلی مانند درک بهتر قرآن، انسان ۲۵۰ ساله، تولید علم و اقتصاد مقاومتی رفته است.

 

در بخشی از مقدمه این کتاب می‌خوانیم: «سخن آغازین این بود: «با امام حسین به همه‌جا می توان رسید»، ولی تأملات بعدی در سخنان بزرگان، جلوه تازه ای برای تحقیق و به محقق نشان داد که از توانستن به بایستن سوقمان می داد و باعث هجرت از وادی «می شود» به «باید» می شد: «با امام حسین باید به همه جا رسید!»؛ از این حقیقت «چاره» ای نیست! هرزمان بشریت به بی«چاره»گی رسید، مضطر حقیقی شده است و دعای مضطر هم مستجاب است: (أَمَّنْ یجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیكْشِفُ السُّوءَ) (النمل/62) آن روز خورشید ظهور در آستانه خانه جانمان خواهد تابید.»

 

 نخستین چاپ کتاب «تنها علاج؛ با امام حسین علیه‌السلام به همه‌جا می‌توان رسید» در ۲۱۶ صفحه، به قیمت 10 هزار تومان از سوی نشر سدید (انتشارات بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام)) راهی بازار نشر شده است./998/د102/ق

 

منبع: نشر سدید

 

ارسال نظرات