۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۴۲۹۵۴۸
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان:

همه دستگاه‌ها باید برای انتقال اندیشه‌های امام تلاش کنند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با تاکید بر لزوم انتقال اندیشه‌های امام راحل به نسل جوان گفت: همه دستگاه‌ها باید برای انتقال اندیشه‌های امام تلاش کنند.
امام خمینی

به گزارش خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام نجم‌الدین فتحی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) به عنوان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در همه جهان شناخته شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بدون امام خمینی به پیروزی نمی‌رسید، اضافه کرد: این انقلاب همچنین بدون امام راحل در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان تصریح کرد: امروزه لازمه شناخت و درک صحیح از انقلاب اسلامی ایران، همان شناخت از امام راحل است.

فتحی ادامه داد: امام خمینی(ره) در همه زمینه‌ها حرف‌های ارزنده‌ای را به جهان اسلام و مردم ایران انتقال داده است.

وی با تأکید بر اینکه اندیشه‌های امام راحل در ادیان دیگر هم تاثیرگذار بوده و به آنها آگاهی داده است، گفت: امروز شناخت امام راحل در واقع همان شناخت از اسلام است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان ابراز کرد: امام خمینی(ره) همه هستی خود و هر آنچه داشته است را از اهل بیت(ع) و قرآن کریم گرفته است.

فتحی با بیان اینکه وصیت امام راحل برای تبیین اندیشه‌های انقلابی بنیانگذار کبیر انقلاب باید هر چه بیشتر مطالعه شود، اظهار کرد: این اندیشه‌ها از دیدگاه مراجع و یا بررسی کتاب ولایت فقیه نیز برای درک درست از شخصیت انقلابی و اندیشه‌های انقلابی امام راحل ضروری است.

وی با اشاره به اینکه همه مراجع عظام چه آنهایی که در قید حیات بوده و چه آنهایی که به رحمت خدا رفته‌اند، برای شخصیت امام احترام بسیار زیادی قائل بودند، تصریح کرد: آیت‌الله اراکی در رابطه با شخصیت امام بیان داشته است که امام خمینی(ره) اگر در زمان امام حسین(ع) حضور داشت، به یقین یکی از یاران راستین امام حسین(ع) در راه مبارزه با کفار و دفاع از اسلام بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان بیان کرد: از ویژگی‌های جامعه امروزی باید شناخت از امام و تبیین اندیشه و رهبری‌های داهیانه در طول انقلاب باشد.

فتحی در رابطه با لزوم انتقال اندیشه‌های امام راحل به نسل جوان نیز اظهار کرد: اکثر نسل جوان امروزی امام را ندیده‌اند، اما باید افراد جامعه چه در دانشگاه و یا حوزه، سپاه و همه دستگاه‌ها و نهادها در انتقال درست اندیشه‌های امام به نسل جوان تلاش کنند.

وی با تأکید بر اینکه همه افراد در جامعه در این امر سهیم هستند، ابراز کرد: اندیشه‌های امام باید هرچه بیشتر و نسل جوان انتقال پیدا کند و این یک موضوع بسیار مهم است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان در پایان خاطرنشان کرد: اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب همان اندیشه‌های امام راحل و برگرفته از اسلام و قرآن است که اگر این اندیشه‌ها به نسل جوان امروزی انتقال پیدا کند، جامعه از آسیب‌ها و خطرات احتمالی مصون می‌ماند./922/101/ب3

ارسال نظرات