۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۴۲۹۵۴۹

تعیین تکلیف بن‌کارت‌های باقی‌مانده نمایشگاه کتاب

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعیین تکلیف بُن‌کارت‌های خرید کتاب بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
بن کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا، نیکنام حسین‌پور، مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار کرد: بعد از جلسه با مسئولان بانک شهر به عنوان بانک عامل نمایشگاه کتاب تهران، تصمیم گرفته شد دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب و استادانی که از بُن‌کارت‌های خود در نمایشگاه استفاده نکرده‌اند یا مبلغی را به عنوان باقی‌مانده در بُن‌کارت خود دارند، از بیست و نهم خردادماه با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانک شهر برای دریافت پول خود اقدام کنند.

 

وی افزود: همچنین این بُن‌کارت‌ها از طریق همه دستگاه‌های کارت‌خوان بانک شهر و دستگاه‌های کارت‌خوان متصل به شبکه شتاب قابل استفاده است.

 

حسین‌پور توضیح داد: دارندگان کارت‌ها فقط سهم مشارکت خود را می‌توانند دریافت کنند و سهم مشارکت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حساب این معاونت عودت داده خواهد شد.

 

مشاور منابع و امور انسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره بُن‌کارت‌های مشارکتی سازمان‌ها و نهادها و نیز بُن‌کارت‌های اهل قلم اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده، در آینده نزدیک بانک شهر برای نصب دستگاه‌های کارت‌خوان در کتابفروشی‌ها و دفاتر ناشران به منظور استفاده از این بُن‌کارت‌ها توسط دارندگان آنها، اقدام خواهد کرد./998/د102/ق

 منبع:  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ارسال نظرات