۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۲۹۵۶۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسطام:

تغییرات در برنامه‌های رمضانه مساجد در بسطام قابل احساس باشد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسطام گفت: تغییرات در برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد بسطام باید نسبت به سال گذشته قابل احساس باشد.
رمضان

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی رضوی‌نسب رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسطام، با گرامیداشت دهه مساجد اظهار داشت: چه افتخاری از این بالاتر که انسان خانه خدا را تمیز و جارو و آن را گلاب‌پاشی و آماده کند تا این اماکن متبرک بندگان خدا را میزبانی کنند.

 

وی به ائمه جماعات و هیأت امنای مساجد بسطام توصیه کرد: تنها باز بودن درهای مساجد مهم نیست؛ بلکه باید نیروهای جوان و نوجوان که در ماه رمضان به این مکان‌ها می‌آیند، را جذب کنید تا بدان انس گیرند.

 

رضوی‌نسب با اشاره به آیه نورانی کلام وحی که «اگر یک نفر را هدایت کنید، مانند آن است که دنیا را هدایت کرده باشید»، خطاب به دست‌اندرکاران مساجد تأکید کرد: هر توانمندی، خلاقیت و هنری که دارید، به خرج دهید تا نیروهای جوان و نوجوانان را جذب مساجد کنید ولو یک نفر باشد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه که خدمتگزاران خانه خدا همچون حضرت زکریا، مریم، ابراهیم و اسماعیل (ع) هستند و باید در این راه هوشمندانه گام بردارند، اظهار داشت: خداوند متعال، این توفیق را به این افراد عنایت فرموده و باید با اخلاق، برخورد، فکر و اندیشه‌ خود مساجد را زنده کنند تا وقتی انسان به این مکان وارد می‌شود، احساس کند که مسجد زنده است و رکود نداشته و خاموش نیست.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسطام توصیه کرد: در ابعاد مالی و غیرمالی از آنچه مسجد دارد و از دیگران باید کمک گرفت تا امسال در مساجد حضور مردم بیشتر و پررونق‌تر از سال‌های قبل شود و برنامه‌های مساجد نسبت به سال گذشته تغییراتی کند که قابل احساس باشد./922/101/ب3

ارسال نظرات