۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۴۲۹۵۶۸

4 هزار مسجد در فارس غبارروبی شد

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی با اشاره به اینکه امسال حدود چهار هزار مسجد غبارروبی شد است، گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب است که فضای جامعه ما آکنده از شمیم عطر ولایت باشد.
مسجد مقدس جمکران در آستانه نیمه شعبان

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام شکرالله دانش، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس  در جلسه هماهنگی هفته نکوداشت مساجد  برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال حدود چهار هزار غبارروبی شده است،  گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب است که فضای جامعه ما آکنده از شمیم و عطر ولایت باشد.

وی با امید به اینکه مفاسد، جرائم و آسیب های اجتماعی از بین برود، اظهار داشت: این ماه باعث می‌شود تا صفا، پاکی و مهر بر جامعه ما سایه افکند و رذائل از جامعه پاکسازی شود.

 این مقام مسئول با یادآوری این مطلب که دین مبین اسلام در درون خودش محتوای ارزشمندی دارد که اگر از آن استفاده شود آسیب های اجتماعی از بین می رود، اضافه کرد: هرچه به آموزه های دینی  نزدیک تر شویم مسائل غیر اخلاقی کاهش پیدا می‌کند.

 وی، ماه مبارک رمضان را اوج دینداری و علاقمندی و شکوه ایمان دانست و افزود: مسائل دینی در ماه مبارک رمضان باید در سطح واحدهای تجاری نمود خوبی داشته باشند و قرآن و اذان در آن پخش و نماز جماعت اقامه شود./922/101/ب3

ارسال نظرات