۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۴۲۹۵۷۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد؛

اعزام ۱۷۵۰ مبلغ در ماه رمضان به سراسر استان

حجت الاسلام دشتکی گفت: امسال در ماه رمضان 1750 مبلغ در سراسر استان اعزام می شوند و طی طرح منابر متعالی حدود 40 مبلغ شاخص در مساجد مرکزی شهر همدان برای مردم به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
دشتکی

حجت الاسلام علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت ماه رمضان در نرویج معنویت در جامعه گفت: ماه رمضان فرصت مناسبی برای تعالی فرهنگی جامعه است.

 

وی ماه رمضان را بهار قرآن توصیف کرد و ابراز داشت: ماه رمضان فرصتی مغتنم برای خود شناسی و خداشناسی است و باید معارف قرآن و اهل بیت(ع) در این ماه ترویج پیدا کند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه برنامه تبلیغات اسلامی استان این است که فضای استان را در ماه رمضان قرآنی کنیم گفت: برنامه قرائت قرآن در محلات باید جدی گرفته شود و در ماه رمضان قرآن محور فعالیت ها قرار گیرد.

 

وی با اشاره به حضور مبلغان در ماه رمضان در استان خاطر نشان کرد: امسال نیز حضور مبلغان در ماه رمضان سبب رونق معنویت در جامعه خواهد بود و افزون بر مبلغان بومی استان در حدود 600 مبلغ از سایر استان ها در استان همدان حضور خواهند داشت.

 

 حجت الاسلام دشتکی با اشاره به توجه موسسات قرآنی و مراکز فرهنگی به اهمیت توجه به قرآن کریم در ماه رمضان گفت: در ماه رمضان سال جاری 218 موسسه قرآنی برای فعالیت در این ماه برنامه ریزی کرده اند.

 

وی ادامه داد: امسال در ماه رمضان 1750 مبلغ در سراسر استان اعزام می شوند و طی طرح منابر متعالی حدود 40 مبلغ شاخص در مساجد مرکزی شهر همدان برای مردم به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان به اهمیت توجه به مناطق محروم از حیث فرهنگی اشاره کرد و گفت: اعزام قاریان برجسته به مناطق محروم در ماه رمضان از فعالیت های این سازمان است که به صورت جدی در حال پیگیری آن هستیم.

 

وی در پایان به فضیلت و اهمیت شب های قدر اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعداد مساجدی که برای احیا در شب های قدر برنامه دارند را افزایش دهیم./302/979/ب1

ارسال نظرات