۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۴۲۹۵۷۵

خاطرات رهبر انقلاب از امام خمینی در کتاب «عبد صالح خدا»

کتاب «عبد صالح خدا» خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی از زندگی و سیره مبارزاتی امام خمینی رحمة الله علیه با حمایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی از سوی موسسه جهادی(صهبا) منتشر شد.
 کتاب «عبد صالح خدا»

به گزارش خبرگزاری رسا، در آستانه بیست و هفتمین سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب، کتاب تازه‌ای با عنوان «عبد صالح خدا» با حمایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی از سوی مؤسسه جهادی(صهبا) منتشر شد.

 

بنا بر این گزارش، این کتاب با حمایت و پشتیبانیِ سندیِ مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است. متن این کتاب، از مصاحبه‌ اختصاصی مقام معظم رهبری با مرکز اسناد انقلاب اسلامی و تجمیع خاطرات و بیانات معظمٌ‌له درباره‌ زندگی و سیره‌ مبارزاتی امام خمینی رحمة الله علیه تشکیل شده است.

 

نگاه دقیق و موشکافانه‌ مقام معظم رهبری به شخصیت حضرت امام و همراه شدن عکس‌ها و اسناد نشانه‌گذاری شده، کتابی متفاوت و خواندنی را برای مخاطب جوان و علاقه‌مندان به شناخت حضرت امام خمینی پدید آورده است.

 

در این کتاب شاهد تصاویری از دوران مبارزه حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و همچنین گزارش‌های ساواک و شهربانی درباره فعالیت‌های مبارزاتی ایشان هستیم. همگی این تصاویر و گزارش‌ها از جمله اسنادی است که از آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی استفاده شده است.

 

کتاب «عبد صالح خدا» در 288 صفحه، قطع رقعی و به قیمت 10هزار تومان راهی بازار نشر شده است؛ علاقه‌مندان به تهیه این محصول می‌توانند آن را از فروشگاه اینترنتی موسسه جهادی به صورت مجازی تهیه کنند./998/د102/ق

 منبع: موسسه جهادی صبها

 

ارسال نظرات