۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۴۲۹۵۷۹
استاد جامعه المصطفی:

پیام انتخاب آیت الله جنتی انقلابی بودن خبرگان است

استاد حوزه علمیه قم گفت: پیام انتخاب آیت‌الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری را در یک کلمه می توان خلاصه کرد و آن این است که مجلس خبرگان همچنان انقلابی است و انقلابی خواهد ماند.
مجلس خبرگان رهبری

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی استاد حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت خبرگان در جامعه ابراز داشت: دشمنان برای نفوذ در ارکان تصمیم ساز نظام برنامه ریزی کرده بود.

 

وی با اشاره به مجلس خبرگان و وظیفه آن در نظام اسلامی افزود: یکی از نهادهای بسیار حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی مجلس خبرگان است که وظیفه خطیر انتخاب رهبری جامعه و پیگیری منویات ایشان را بر عهده دارد.

 

استاد حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: اگرتصمیم های نمایندگان مردم در خبرگان در مواقع حساس دقیق و مبتنی بر آموزه های دینی و مواضع انقلابی نباشد می تواند در مسیر انقلاب انحراف ایجاد کند.

 

وی به برنامه ریزی دشمنان نظام اسلامی درباره خبرگان اشاره کرد و گفت:بی شک دشمنان برنامه هایی برای فتح این نهاد داشتند ولی این توطئه تا حدود زیادی در روند انتخابات کنترل شد.

 

استاد جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد: در جریان انتخاب رییس مجلس خبرگان، انقلابی بودن اعضای منتخب نمود بیشتری پیدا کرد البته معنای این سخن نفی دیگران نیست.

 

وی ادامه داد: بزرگواران دیگر نیز انقلابی بودند اما از جهت حساسیت هایی که نسبت به شخص آیت الله جنتی بود و نمادی از ایستادگی ها که در ایشان تجلی داشت به روشنی پیامی به دشمنان این نظام داد.

 

حجت الااسلام شعبانی با بیان این که این نظام با اتکا به قدرت لایزال الهی همچنان پیش خواهد رفت افزود: اصرار بر آرمان ها و شعار های رهبر معظم و انقلابی بودن مجلس خبرگان وحشتی را برای دشمن ایجاد خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: دشمن باید بداند در نبرد حق و باطل وعده الهی بر آن است که کلمه الله اعتلا یابد و این نبرد در نهایت به نفع جریان حق پایان خواهد پذیرفت.

 

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: شخص آیت الله جنتی نمادی از ایستادگی ها در مقابل جریان های ضد انقلاب و معاند بوده است و ناراحتی های برخی جریانات از جهت نفوذ ناپدیر بودن ایشان است.

 

وی اظهار داشت: مواضع روشن و بدون تعارف، انقلابی و صریح از جمله عواملی است که حساسیت های انتخاب ایشان دارد و برخی از این مواضع احساس نگرانی می کنند.

 

استاد حوزه علمیه در پایان تاکید کرد: پیام این انتخاب را در یک کلمه می توان خلاصه کرد و آن این است که مجلس خبرگان همچنان انقلابی است و انقلابی خواهد ماند./302/979/ب1

ارسال نظرات