۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۴۲۹۵۸۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان مطرح کرد؛

ضرورت بسترسازی گفتمان اقتصاد مقاومتی از سوی شبکه تبلیغی استان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان به اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی در زنجیره تبلیغ استان اشاره کرد و گفت: یکی از اموری که در شبکه تبلیغی استان همدان پیگیری می شود بسترسازی گفتمان اقتصاد مقاومتی در جامعه است.
اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به نزدیک شدن سالگرد ارتحال امام خمینی و برنامه های آن روز اظهار داشت: نقش امام خمینی در بیداری مستضعفین جهان بی مانند است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: امام خمینی آغازگر راهی است که به وسیله آن همه مستضعفان و ملت های گرفتار استکبار از خواب استعمار بیدار شده و به دنبال آزادگی خود هستند.

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج آرمان های امام راحل در جامعه به ویژه در میان نسل جوان اظهار داشت: یکی از اهداف مهم در برگزاری برنامه های 14 خرداد ماه ترویج آرمان های امام و انقلاب در جامعه است تا این مهم همیشه برای تاریخ به یادگار بماند.

 

حجت الاسلام دشتکی ادامه داد: در سال جاری برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است و تمام تشکل های مذهبی اعم از مبلغان، روحانیان و سازمان های مردم نهاد در این زمینه فعالیت خواهند کرد.

 

وی به ضرورت تبیین ولایت فقیه در جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: بصیرت افزایی درباره بحث نفوذ و توطئه های دشمنان، تبیین هویت دینی و انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری برنامه های این ایام است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان خاطر نشان کرد: باید از تمام فرصت ها برای تبیین برنامه های تبلیغی بهره برد و بهترین نهاد برای جریان سازی اعتقادی در جامعه طلاب و روحانیان هستند که وظیفه تبلیغ دین را برعهده دارند.

 

وی به اهمیت توجه به اقتصاد مقاومتی در زنجیره تبلیغ استان اشاره کرد و گفت: یکی از اموری که در شبکه تبلیغی استان همدان پیگیری می شود بسترسازی گفتمان اقتصاد مقاومتی در جامعه است.

 

حجت الاسلام دشتکی مردم را اصلی ‏ترین گروه برای انجام و تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر بسترهای ایجاد اقتصاد مقاومتی در جامعه ایجاد شود بسیاری از مشکلات تولید و بیکاری در جامعه حل خواهد شد./302/979/ب1

ارسال نظرات