۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۴۲۹۵۹۱
مسؤول تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد:

شخصیت امام خمینی به نسل جوان معرفی شود

مسؤول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد با تاکید بر ضرورت بیان آرمان ها و شخصیت وارسته امام خمینی (ره) به مردم و به ویژه نسل جوان، گفت: آگاهی مردم مسلمان از شخصیت بارز امام خمینی(ره) می تواند کمک فراوانی در رسیدن به اهداف عالیه نظام اسلامی باشد.
مسؤول تبلیغات اسلامی شهرستا پارس آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری، مسؤول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد، عصر امروز در جلسه روحانیان کاروان های زیارتی حرم امام راحل(ره) به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: آگاهی مردم مسلمان از شخصیت بارز امام خمینی (ره) می تواند کمک فراوانی در رسیدن به اهداف عالیه نظام اسلامی باشد.

 

وی افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در سطح جامعه می تواند در زنده نگه داشتن یاد و نام امام (ره) و راه و آرمان آن بزرگ مرد تاریخ مؤثر باشد.

 

مسؤول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های به عمل آمده در رابطه با ایام ارتحال امام خمینی (ره)، تاکید کرد: روحانیان محترم برای با شکوه تر برگزار شدن ایام بزرگداشت ارتحال امام احل(ره) و اعزام به حرم مطهر آن بزرگ مرد تاریخ تلاش کنند.

 

وی در ادامه گفت: خوشبختانه امروز آثار و اندیشه های حضرت امام (ره) در اختیار همگان قرار دارد و ما می بینیم که فدائیان انقلاب و فرزندان جبهه و جنگ را بیشتر جوانان و حتی نوجوانان تشکیل می دادند و این نشان از علاقه وافر جوانان به افکار نورانی امام (ره) و نفوذ بی نظیر عشق امام در قلوب بود.

 

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: امروز روحانیت نقش کلیدی و مهمی در نشر افکار و اندیشه های امام خمینی (ره) دارند و نسل امروز باید با آرمان ها و راه بنیانگذار جمهوری اسلامی آشنا شود.

 

مسؤول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد بیان داشت: برگزاری مراسمات ویژه ارتحال امام راحل(ره)، اعزام کاروان های زیارتی، برگزاری یادواره های شهدا و گرامیداشت یاد شهدای 15 خرداد از جمله برنامه های 14 و 15 خرداد در این شهرستان است.

 

وی تاکید کرد: سخنرانی در خصوص شخصیت بی نظیر امام راحل(ره) و بیان آرمان های این عالم و رهبر وارسته از جمله برنامه هایی است که روحانیان باید در مراسمات و منابر در نظر داشته باشند./202/937/ب1

ارسال نظرات