۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۴۲۹۶۰۸
سخنران حرم رضوی:

آل سعود مأمور تخريب اسلام ناب محمدي است

سخنران حرم مطهر رضوی  گفت: اسلامِ آل سعود و جنایتکاران تکفیری از سوی اسرائیل و آمریکا طراحی شده است که آنان را مأمور به تخریب اسلام ناب محمّدی کرده است.
اسلام امریکایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مرتضی دهشت سخنران حرم مطهر رضوی نهم خرداد، با تبیین نقش امام راحل در گسترش اسلام ناب محمّدی در رواق امام خمینی حرم رضوی اظهار کرد: اسلام به معناي واقعي تسليم بودن و سرسپردگي است و مسلمان واقعي کسي است که تسليم باشد.

 

وی عنوان کرد: اسلام ناب محمدي داراي پنج مؤلفه «توحيد و خداشناسي، عبادت نکردن طاغوت، سرمايه انسان ها، برنامه ريزي براي انسان ها و داشتن الگو» است.

 

سخنران حرم رضوی در ادامه بیان کرد: امام راحل نقش تأثير گذار و بسزایی در گسترش اسلام حقيقي یعنی همان اسلام ناب محمدي داشتند و در سال 1366 زمانی که حجّاج مظلوم ما هنگام برائت از مشرکان کشته شدند بر تفاوت اسلام ناب با اسلام غير ناب نیز تصريح کردند.

 

حجت الاسلام دهشت تصریح کرد: امروز آل سعود خائن و کثيفاني که بر آن سرزمین حاکميت دارند از آن جا که خود مشرک و تابع طاغوت هستند، از این برائت ممانعت کردند و حج امسال را به تعطيلي است.

 

وی بر آگاهي از نقش امام در گسترش اسلام ناب در جهان معاصر تأکيد کرد و گفت: اسلام واقعی از موضوعات مهمی است که امروز نخبگان، تحصيلکرده ها و اقشار تأثير گذار بر باور و فرهنگ مردم، بايد به آن توجه بيشتري داشته باشند.

 

حجت الاسلام دهشت به پیام امام پس از حادثه خونين جمعه در مکّه اشاره کرد و گفت: ایشان اسلام ناب محمّدی را از اسلام آمريکايي جدا دانستند و به حکّام وقت عربستان که داراي اسلام آمريکايي بودند، اشاره کردند و از آنجا که درحال جنگ با رژیم بعثی عراق بودیم امام در همان نامه نوشتند اگر امروز از صدام بگذريم از آل سعود نخواهيم گذشت.

 

آل سعود به اساس دین لطمه می زند

خطیب حرم مطهر رضوی خاطرنشان کرد: صدام فقط به خاک ما تجاوز کرد، اما آل سعودِ احمقِ عربده کشِ متجاوز به دين و اساس مسلمانان لطمه زد و يک مشت زائر بي گناه را کشت که مشابه آن را سال گذشته تجربه کردیم، جنايت آل يهود در سرزمين منا چنان سنگين و خطرناک بود که گذشت از آن معنا ندارد.

 

وی مطرح کرد: اسلام آن ها اسلام طراحي شده از جانب اسرائيل و آمريکا است که تنها نام اسلام را یدک می کشند، گروه هاي تکفيري و تروريستي خبيث و خائن به نام اسلام جنايت و آدم کشي مي کنند، در حالی که اسلام از آن ها بيزار است.

 

حجت الاسلام دهشت ابراز کرد: متأسفانه با نماد اسلامي جنايت خود را به دنيا نشان مي دهند و سعي دارند به اساس اسلام لطمه وارد کنند، آنان مأمور به تخريب اسلام ناب محمدي هستند.

 

سخنران حرم مطهر رضوی ادامه داد: دشمنان از آن چیزی می ترسند که سبب گسترش اسلام از سوی امام خميني(ره) شد و امروز این راه به دست خلف رهبر معظم انقلاب ادامه پیدا کرده است، از این رو تمام همّت شان را به هجمه به نظام و اعتقادات ما معطوف کرده اند./202/1308/ب1

ارسال نظرات