۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۴۲۹۹۶۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات البرز:

بزرگداشت ارتحال امام در کرج با سخنرانی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: بزرگداشت ارتحال امام(ره) در کرج با سخنرانی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران برگزار می‌شود.
امام خمینی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی درمورد برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال  امام‌خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در استان البرز اظهار داشت: به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام  15 خرداد همچون سال‌های گذشته مراسمی در استان البرز برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مسئولیت ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) بر‌عهده استانداری‌ها است، افزود: همه دستگاه‌های متولی بزرگداشت ارتحال امام‌خمینی (ره) در حال انجام وظیفه  بوده و برگزاری مراسم متمرکز ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام 15 خرداد و همچنین توزیع اقلام تبلیغاتی بر عهده این شورا است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات البرز با بیان اینکه همزمان مراسم مختلفی در اقصی نقاط استان البرز برگزار می‌شود، بیان کرد: در هر شهرستان استان البرز یک مراسم محوری با همکاری شورای تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان کرج و همکاری بین دستگاه‌های متولی برای برگزاری باشکوه این مراسم، عنوان کرد: چهارشنبه 12 خرداد از ساعت 10 تا 12 مراسمی در سالن شهدای سپاه پاسداران واقع در خیابان شهید بهشتی برگزار می‌شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات البرز با بیان اینکه این مراسم با همکاری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزار می‌شود، گفت: حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حاجی صادقی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران سخنران این مراسم بوده و حاج مرتضی طاهری ذاکر و مداح اهل‌بیت(ع) در این مراسم به مدیحه سرایی می‌پردازد.

 

وی با بیان اینکه مراسم دیگری نیز در شهرستان فردیس برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد:  در شب  15 خرداد نیز در اکثر مساجد و مراکز مذهبی ویژه برنامه‌هایی برگزار می‌شود که ویژه برنامه‌ای به مناسبت 15 خرداد  بعد از نماز مغرب و عشا  در مسجد جامع فردیس برگزار می‌شود.

 

روحی یزدی گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین میلانی‌نژاد سخنران این مراسم بوده و سلحشور مداح اهل بیت(ع) در این مراسم مدیحه سرایی می‌کند.

 

وی افزود: توزیع اقلام تبلیغی مربوط به سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استان آغاز شده است و اداراتی که نیاز به استفاده از اقلام تبلیغی دارند می‌توانند با مراجعه به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این اقلام را دریافت کنند./922/101/ب3

ارسال نظرات