۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۴۲۹۹۸۹
ظهر امروز؛

انتخابات دبیر و اعضای هیأت امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان برگزار شد

حجت الاسلام مشیری با کسب اکثریت آرای اعضای اتاق فکر تبلیغ خراسان دوباره به عنوان دبیر اتاق فکر تبلیغ انتخاب شد.
جلسه انتخاب دبیر اتاق فکر تبلیغ انتخاب دبیر اتاق فکر تبلیغ انتخاب دبیر اتاق فکر تبلیغ انتخاب دبیر اتاق فکر تبلیغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جلسه مجمع عمومی اعضای اتاق فکر تبلیغ خراسان جهت انتخاب دبیر و اعضای هیأت امنای اتاق فکر تبلیغ خراسان ظهر امروز برگزار و با ادامه جلسه تا عصر نتایج انتخابات چهارمین دوره دبیر و هیأت امنای اتاق فكر در جمع اعضا اعلام شد.

 

این جلسه با حضور حدود 40 تن از اعضا به میزبانی حجت الاسلام سپهر عضو هیأت امنای اتاق فکر تبلیغ در منزل وی برگزار شد که بعد از ارائه گزارش سالانه از سوی دبیر نسبت به فعالیت های صورت گرفته و نتایج حاصله از آن، چند تن از اعضا نیز به بیان نکاتی اعم از دغدغه های تبلیغی، نیاز جامعه و بیان مشکلات این عرصه پرداخته و ضمن حمایت از فعالیت های گذشته و تقدیر از زحمات دبیر بر ادامه همین روند تاکید داشتند.

 

رای گیری هیات امنا و دبیر همزمان صورت گرفت و آقایان حجت الاسلام رجایی خراسانی با 31 رای نفر اول، حجت الاسلام سپهر با30 رای نفر دوم و آیت الله علم الهدی با 28رای نفر سوم شدند.

 

حجج اسلام نبوي، دهشت، اسدی، مهدوی مهر با 27 رای نفرات چهارم تاهفتم این رای گیری بودند و حجت الاسلام بياتي با 26 رای نفرهشتم شدند.

 

حجت الاسلام راشد یزدی با 24 رای نفرنهم، حجت الاسلام صابری با 22 رای نفردهم و نفر یازدهم حجت الاسلام عابدینی با 16 رای شدند.

 

انتخاب دبیر اتاق هم با حاشیه های همچون امتناع حجت الاسلام مشیری از کاندیدا شدن برای عنوان دبیری همراه بود که به اصرار اعضا نام وی در کنارحجج اسلام اسلامی فر، صابري، دهشت و مهدوی مهر به عنوان 5 کاندیدای دبیری مطرح شدند که در مرحله اول حجت الاسلام مشیری و مهدوی مهر به صورت مساوی با کسب 11 رای در کنار سه کاندیدای دیگر حائز اکثریت شدند.

 

انتخاب دبیر به مرحله دوم رای گیری انجامید و از بین حجت الاسلام والمسلمین مشیری و مهدوی مهر، برای چندمین سال پیاپی حجت الاسلام مشیری به مدت یکسال دیگر با رأی بالای اعضای مجمع عمومی اتاق فکر تبلیغ به  عنوان دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان برگزیده شد./202/933/ب1

ارسال نظرات